Hotel i NY: Priceline og 3 på værelset
Fra : Riverwind

Dato : 19-05-03 22:34

Hejsa

Jeg er igang med at kigge på priser på hotelværelser på
www.priceline.com. Men hvordan kan jeg se om der er mulighed for at have
3 (voksne) på et værelse, og en evt. pris herfor?
Skal det aftales med hotellet efter man har handlet - nogen, der har
prøvet det?

/Riverwind

Fra : Ole

Dato : 19-05-03 22:38

"Riverwind" <riverwind@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3 (voksne) på et værelse, og en evt. pris herfor?
> Skal det aftales med hotellet efter man har handlet - nogen, der har

Det kommer sandelig an på hvilken benævnelse værelset og sengen er monteret med:
er det en GRAND LIT kan der sagtens ligge 4 voksne i den og i USA er det helt
almindeligt, spørger du i Frankrig får du nok noget andet at vide,
nemlig at en fransk grand lit kun er halvanden bredde seng, her kan dårligt nok ligge 2
store voksne, de skal være meget small i størrelsen

Fra : Riverwind

Dato : 19-05-03 22:50

"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> wrote in message
[...]
> [...]
dårligt nok ligge 2
> store voksne, de skal være meget small i størrelsen
Jeg tænkte mere på en ekstra opredning, eller lignende. Det er vel meget
normalt, at man beder om det, hvis man bestiller værelset som normalt,
men igennem Priceline er jeg lidt i tvivl. Jeg kan læse i deres faq, at
man kun er garanteret 2 opredninger, men jeg skal bruge tre på et
værelse.

/Riverwind

Fra : Michael

Dato : 20-05-03 06:52

Når I skal til N.Y. så kig lige ind på denne side med vor tur dertil.
http://home9.inet.tele.dk/michulla/page8.html

God tur

Hilsen fra

Ulla og Michael

Fra : Pizzaman

Dato : 21-05-03 10:55

Hej!

Når du booker via Priceline er du KUN garanteret et værelse med plads
til to personer.

Men når det er i USA vil det meget ofte være med to dobbeltsenge - og
dermed uden problemer med plads til 4 personer.

Men du kan aldrig være sikker. Og det er simpelthen prisen man må
betale hvis man via Priceline vil have adgang til super-billige
værelser på førsteklasses-hoteller.

Hvis det er altafgørende for dig af der er mere end 2 sovepladser i
værelset bør du ikke booke via Priceline - eller også bør du booke 2
værelser.

Mvh

Pizzaman

PS: Hvis du tager chancen og booker ét værelse via Priceline - så kan
du altid ringe/maile til hotellet så snart din booking er bekræftet -
og fortælle at du gerne vil have et værelse med plads til 3 personer.
Det ved jeg at mange andre har gjort med succes. Men nogen garanti kan
du ikke få.