Hvordan kommer jeg billigst til Bukarest m~
Fra : Peter Brandt

Dato : 19-05-03 00:07

Hej NG

Hvordan kommer jeg billigst til Bukarest med fly i uge 34?

Og hvor langt tid tager det med tog fra Bukarest til Krakow?

Peter

Fra : mj

Dato : 19-05-03 00:22

> Hej NG
>
> Hvordan kommer jeg billigst til Bukarest med fly i uge 34?
>
> Og hvor langt tid tager det med tog fra Bukarest til Krakow?
>
> Peter

De gange jeg har fløjet til Bucharest har det kostet mig ca. 3000 for en
retur med Sas/Austrian Airlines eller SAS/Czech Airlines.. Booket gennem
Kilroy, men ved at undersøge på f.eks. www.rejsefeber.dk kommer du ca. frem
til samme pris.... Men det kan være at Tarom, det rumænske flyselskab kan
gøre det billigere... www.tarom.ro De har vist salgskontor i KBH....
God rejse... Rumænien er et kanon land at besøge---
Turen fra Krakow til Bucharest går over Budapest, og tager en del tid... Et
hurtigt kig på www.bahn.de gav mellem 24 og 30 timer.... Ret lang tid i et
tog...

Mvh
morten

Fra : Dyler Turden

Dato : 20-05-03 16:19

Pga. passagermangel flyver TAROM ikke længere fra Kbh.. Den allerbilligste
rute nu er måske med Austrian, de har store tilbud denne sommer. Ellers
måske Malev?