Træf hos Skanderborg Mc.......
Fra : ZX-10

Dato : 19-05-03 22:26

Så ligger indbydelse til sommer træf hos Skanderborg Mc klar. Vil i have
den, så send mig en privat mail og jeg sender den med det vuns....:)
Kenneth ZX-10
www.skanderborgmc.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-05-03 09:55

Det vil vi gerne

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 20-05-03 21:00

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Det vil vi gerne

hehe, han skrev privat mail..
(men det vil vi da)

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-05-03 07:54

Jeg har styr på det

Ses snart

Fra : Brian W.

Dato : 21-05-03 16:06

ZX-10 wrote:
> Så ligger indbydelse til sommer træf hos Skanderborg Mc klar. Vil i
> have den, så send mig en privat mail og jeg sender den med det
> vuns....:) Kenneth ZX-10
> www.skanderborgmc.dk

Hvilken dato er det????

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Per Emborg

Dato : 21-05-03 16:48

Det er den 14/15-Juni

Og Plakaten ligger nu på forsiden af www.skanderborgmc.dk

Og Brian kommer du på BB :))

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Brian W.

Dato : 21-05-03 17:32

Per Emborg wrote:
> Det er den 14/15-Juni
>
> Og Plakaten ligger nu på forsiden af www.skanderborgmc.dk
>
> Og Brian kommer du på BB :))

Hmm njaa jeg har ikke snakket med Bille endnu hvis det er det du mener.Men
jeg har gang i noget. Hvor langt det forløber vides ikke. Hvem ved. Det kan
da være jeg har fået YZF´en på vejen inden jeres træf.

SYnes jeg så en ung mand fra skanderborg, der var ved at spule sand ud af
hans 600ccm på ringen her i weekenden?????

Fra : ZX-10

Dato : 21-05-03 21:59

Plakat er sendet til jer....
Kenneth ZX-10
www.skanderborgmc.dk
Brian W. <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ecba9ff$0$7608$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Allan Bojesen

Dato : 21-05-03 20:33

Hvordan gik det med dit Dragrace?

Allan Bojesen

Fra : Per Emborg

Dato : 21-05-03 22:41

Jo jo det gik sku meget godt endte på en 6 plads og det er jeg meget godt
tilfreds med endnu :)

Nu er jeg ved at lette den for ca 20 kg (Alt det der miljø skrammel der er
på) + et par små triks

så er det bare lige VOMMEN der er ca 10 kg at smide og det bliver sku de
værste

Mit næste løb bliver på Vandel her den 30-31 og der vil jeg nok satse noget
mere og nu kender jeg starten lidt bedre og håber på et mirakel :)

Der er lidt billeder på www.dotcomprik.dk under galleri