Email til Køge MC-center?
Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 19-05-03 21:29

Er der nogetr der har en email addresse til Køge mc
center(www.mc-center.dk)?
De har nelig lige den MC stående jeg har kig på, og det ville jo være rart
at hører lidt om den inden jeg sætter mig i et tog og kører 450km for at
finde ud af at den er "halv smadret".

Tobias

Fra : Mads Stetter

Dato : 19-05-03 21:33

Tobias Møller Larsen wrote:
> [...]
> rart at hører lidt om den inden jeg sætter mig i et tog og kører
> 450km for at finde ud af at den er "halv smadret".

Fundet på deres side... : Alt Kontakt til Køge Mc Center skal foretages på
Tlf. 56652619.

Fra : Michael Madsen

Dato : 19-05-03 21:34

Hvis du kigger på forsiden står der dette:

Alt Kontakt til Køge Mc Center skal foretages på Tlf. 56652619. det plejer
at hjælpe hvis man læser hva der står på deres side!!

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 20-05-03 07:46

Jeg kan nu ikke finde det på siden. Hvor ser i det?

Tobias

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 20-05-03 10:16

"Tobias Møller Larsen" skrev i en meddelelse news:baciuk$l6$1@sunsite.dk...
> Jeg kan nu ikke finde det på siden. Hvor ser i det?

Ligeså snart du går ind på siden, så er der i midten en fin grøn mc, og lige
under denne en tekst "kontakt". Tryk på denne, og vupti....!

Hygge...
Daniel

Fra : flemsus

Dato : 20-05-03 00:34

> [...]
> at hører lidt om den inden jeg sætter mig i et tog og kører 450km for at

God ide, for det har jeg prøvet.
Mvh. Flemming Sørensen