Race I Allingåbro
Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 19-05-03 20:59

I weekenden var jeg i Allingåbro og se Race hvilke var ganske godt utrolig
de kan få lov til det !!!

Der var der også en der havde en Dyno Jet test bæk jeg fik telefon nummeret
på ham men har uheldigvi smidt det væk

Er der nogen af jer der ligger inde med det ?

Han hedder Lars og kommer fra Århus

Mvh Søre

Fra : Brian W.

Dato : 20-05-03 09:26

SØREN F. NIELSEN wrote:
> [...]
> nummeret på ham men har uheldigvi smidt det væk
>
> Er der nogen af jer der ligger inde med det ?

Hej Søren.

Jeg tror du snakker om ham Lars MC.. han plejer at komme til vores træf. Jeg
skal se om jeg kan rekvirerer et nummer til dig.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-05-03 17:34

"SØREN F. NIELSEN " <sfnielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> I weekenden var jeg i Allingåbro og se Race hvilke var ganske godt utrolig
> de kan få lov til det !!!

Ja, hvilke andre byer tillader at man spærrer hovedgaden af og kører
dragrace på den?

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-05-03 18:49

Claus Rittig wrote:

> "SØREN F. NIELSEN " <sfnielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, hvilke andre byer tillader at man spærrer hovedgaden af og kører
> dragrace på den?

Gid alle byer var sådan...
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R