Igen T&S vurderings side !?
Fra : Morten Juel

Dato : 19-05-03 15:26

Jeg så jo lige Miki's indlæg.. så jeg tænkte at jeg lige ville kigge på T&S
siden..

Her skriver siden om en XJ600 Model 51J (den med 72hk)

Registreret 1. gang 27/05-1989

Endeligt vurderet pr 17/05-2002
Afgiftspligtig værdi 9000
Registreringsafgift 14311
Handelspris inkl. afgift 23311

HuH det er da en del under markedsprisen i dk, så er det da bare med at
komme til .de og hente en 51J model ) hvis det altså holder...

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : MKS - 74

Dato : 19-05-03 16:05

On Mon, 19 May 2003 16:25:59 +0200, "Morten Juel"
<MP@stofanet.invalid> wrote:

>HuH det er da en del under markedsprisen i dk, så er det da bare med at
>komme til .de og hente en 51J model ) hvis det altså holder...

Problemet er bare - Hvilket man iøvrigt ret hurtigt bemærker,at
vurderingerne udfra de rå tal som årgang og km. svinger helt enormt på
samme model med sammenlignelige nøgletal.Kan jo heller ikke undre
meget da standen er ganske uoplyst,man kan således sagtens tage en tur
i T&S' "lokkehjul", men udfaldet,det man ikke være sikker på....Men
hva' - Så har man da om ikke andet prøvet det og hvem ved måske er det
lige netop denne gang at loddet bliver udtrukket

--
-Michael