Åbning af Bakken
Fra : Christian Stidsen

Dato : 19-05-03 10:13

Sikkert et spørgsmål der blev besvaret for længe siden, men jeg lufter det
lige igen da jeg ikke har været på nettet siden åbningen!

Hvor mange MC'er var vi til åbningnen ?

M.v.h.

Christian Stidsen
--
FZS600

Fra : Moller

Dato : 19-05-03 14:16

"Christian Stidsen" <christian@spammer.dk> skrev i en meddelelse
> Sikkert et spørgsmål der blev besvaret for længe siden, men jeg lufter det
> lige igen da jeg ikke har været på nettet siden åbningen!
>
> Hvor mange MC'er var vi til åbningnen ?

der var ca. 15 stks. og en kassevogn... nå ja, så skal vi lige tælle, de
ca. 500 SV650'er og ca. samme antal GS500'ere... og jo jo... hvis man syntes
chopper folket høre med i katagorien, så er der vel også nogen der...

Men som sagt, vil jeg gætte på der var ca. 15 stks. MZ'ere :) hmmmm, åh,
øv, du mener MC'er :) læste lige forkert...

ca. 5-7000 stks. er vuderingen fra aviserne hvert år... det er umuligt
at sig... men nogen kan vel regne på det :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi... perfect til bakke åben og lukke, folk holder helt
automatisk afstand :) pga. lugten.
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Finn Andersen

Dato : 19-05-03 18:12

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
syntes
> chopper folket høre med i katagorien, så er der vel også nogen der...

GAB!!!

En MC er vel betegnelsen for en cykel med motor, dvs. en tohjulede med motor
på.....
Så derfor hellere en Chopper end ingen "to hjulede med motor" !!!!
Chopper folket har da også "kun" (så vit jeg kan tælle), to hjul under
sig.... eller?.

Finn
XV750

Vi ses lige pludselig, be carefull out there.

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=276

Fra : Moller

Dato : 19-05-03 20:51

> [...]

> Så derfor hellere en Chopper end ingen "to hjulede med motor" !!!!
> Chopper folket har da også "kun" (så vit jeg kan tælle), to hjul under

Hvis du læste indlægget færdigt i den fulde sammenhæng, så ville du nok
kunne gætte at dette ikke var et angreb på choppere, men iretende svar, på
det uendelig spurgte spørgsmål, som ingen kan svare på... nemlig hvor
mange kom der til bakkeåbningen.

Omkring Choppere, så har vi alle hver sin smag.... men hvis man vil
fortolke indlægget efter hva man vil se, så vil det jo også betyde at
GS500'ere, og SV650'er ikke er MC'er heller.... eller MZ'er for den sags
skyld.

VH
Lars Molnit
P.S. Placer :) hvor du nu har lyst.

Fra : Freddy Lang

Dato : 21-05-03 23:59

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> [...]
> fortolke indlægget efter hva man vil se, så vil det jo også betyde at
> GS500'ere, og SV650'er ikke er MC'er heller.... eller MZ'er for den sags

For nu at være et pernittengryn... der blev faktisk ikke skrevet noget om,
at SV'ere og GS500'ere ikke var tilhørende kategorien MC.... pointen/joken
gik jo netop ud på forvekslingen mellem MC og MZ... og derfor hørte hverken
SV'ere eller GS500'ere med under "optællingen"...
Og jeg vil nok mene at min SV'er kan betragtes som værende en MC... men
håber sandelig ikke nogen kunne finde på at tro, at det er en MZ... (no pun
intended, kære MZ-ejere).

Mvh
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Christian Stidsen

Dato : 22-05-03 09:38

> [...]
> kunne gætte at dette ikke var et angreb på choppere, men iretende svar, på
> det uendelig spurgte spørgsmål, som ingen kan svare på... nemlig hvor

Tjah, hvis du finder mit spørgsmål irriterende kan du jo bare let og elefant
hoppe over...
Jeg mindes fra tidligere åbninger og lukninger at der - fra politiet ??? -
bliver anslået hvor mange MC'er der var.

M.v.h.

Christian Stidsen

--
FZS600

Fra : Moller

Dato : 23-05-03 09:51

> Jeg mindes fra tidligere åbninger og lukninger at der - fra politiet ??? -
> bliver anslået hvor mange MC'er der var.

Ja, og det er samme tal hvert år... 5-7000 stks, og ellers kan du søge
tilbage på de uendelig mange indlæg omkring dette, som igen igen, opgir de
samme tal.

VH
Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 24-05-03 10:55

> Ja, og det er samme tal hvert år... 5-7000 stks, og ellers kan du søge
> tilbage på de uendelig mange indlæg omkring dette, som igen igen, opgir de
> samme tal.

Og jeg har snart skrevet et uendeligt antal forespørgsler om de højtbelæste
D.F.M.'ere dog ikke kan kreere et apparatur (fysisk, visuelt eller optisk)
til tælling af passerende motorcykler, hvorved vi kan får det første
faktiske(*) tal på bordet

(*):
Policen i KBH havde et år godtnok poltielever til at sidde og tælle efter
på en optaget video, for at konstantere det faktiske tal i forholdet til de
tilstedeværende betjentes skøn (er praktisk for politiet at vide hvor
præcist at de skønner menneskemasser) - Og dét gav en ca. halvering af de
oplyste skøn

--
Armand.

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 24-05-03 17:20

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

[om antallet af motorcykler til bakkeåbningen]
> [...]
>D.F.M.'ere dog ikke kan kreere et apparatur (fysisk, visuelt eller optisk)
>til tælling af passerende motorcykler, hvorved vi kan får det første

Til næste år, kunne én så ikke donere et videokamera til fastmontering
et passende sted langs ruten. Så kan man filme hele optoget, og senere
tælle sammen foran fjernsynet.
Det vil nok tage sin tid, men man kan jo sagtens holde pauser
undervejs - eller dele sekvensen op, så arbejdet fordeles på flere.

--
Kåre

Fra : Babba-Papa

Dato : 23-05-03 16:59

Der var engang en bruger ved navn "Finn Andersen"
<info@fk-tech.dk> der skrev:

>GAB!!!
>

>En MC er vel betegnelsen for en cykel med motor, dvs. en tohjulede med motor
>på.....

Ihh tusind tak for de smukke ord, det bliver min 45'er glad for
at høre.
--
Babba-Papa....Nu også som topløs !

Fra : Finn Andersen

Dato : 24-05-03 13:46

"Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:p6hscv048qk33qrhdli65ng0ok8727famb@4ax.com...
> Der var engang en bruger ved navn "Finn Andersen"

> Ihh tusind tak for de smukke ord, det bliver min 45'er glad for
> at høre.
> --

Selvføldig skal der også kunne opnåes en vis hastighed, f.eks til
motorveje, før betegnelsen MC kan komme i betragtning. Og da en 45´er jo
ikke må køre på motorvej, må du nok "nøjes" med betegnelsen "knallert"

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 24-05-03 17:44

*LOL*

Vi vil se beviser