Twist, papir rulle...
Fra : Benz...

Dato : 19-05-03 07:08

Hej NG.

Står lige og skal polere yamsén, men hvilken "klude" skal jeg bruge?
Jeg ville høre om hvad i syntes er bedst, ang. ridser, brugervenlighed osv.
Jeg har nemlig kigget lidt på sådan noget man kan købe på de fleste
tankstationer, en rulle som man selv river de stykker af som man skal bruge.

Jeg er nemlig ikke indteresseret i at finde udaf om der er noget af det det
ikke kan bruges til mc.

nogen erfaringer?

mvh Benzon R6.

Fra : Jon Larsen

Dato : 19-05-03 07:44

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote in message
> [...]
bruge.

> Jeg er nemlig ikke indteresseret i at finde udaf om der er noget af det

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hejsa.. Jeg plejer at bruge noget der hedder " Poler Let " det er lidt dyrt,
men utroligt godt, og det ridser med garanti ikke.
Jeg ved ikke om man kan købe det på tankstationer, men
tilbehørs-forretninger til både burde have det.

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Benz...

Dato : 19-05-03 07:53

> [...]
> Jeg ved ikke om man kan købe det på tankstationer, men
> tilbehørs-forretninger til både burde have det.

Jeg er ret sikker på at det er det det hedder. Poler Let.
En rulle koster omkring 50-60kr ik?

mvh benz... R6

Fra : Jon Larsen

Dato : 19-05-03 08:17

> Jeg er ret sikker på at det er det det hedder. Poler Let.
> En rulle koster omkring 50-60kr ik?
>
> mvh benz... R6
xxxxxxxxxxxxxx

Det skal nok passe.. Det eneste problem der er, er at det fnugger lidt, men
så må man jo ud og køre for at blæse det af og så gør det jo ikke noget

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 19-05-03 08:27

"Benz..." wrote:

> Hej NG.
>
> Står lige og skal polere yamsén, men hvilken "klude" skal jeg bruge?

Du kan bruge den hvide polertwist fra tankstaionen. Den er lavet af bommuld, og
fri for knapper og lignende. Skal det være til lakken og rigtigt fint, skal du
lige forbi Matas og hente en stang vat. Den holder faktisk længe. Især til
blanke sorte flader kan den anbefales.

Ib Jakobsen

Fra : Richard

Dato : 19-05-03 18:36

Benz... wrote:
> [...]
> Jeg har nemlig kigget lidt på sådan noget man kan købe på de fleste
> tankstationer, en rulle som man selv river de stykker af som man skal bruge.

Bruger enten Tork Auto 909 polerklude af filtet papir eller en blød
bomuldsklud/gl. t-shirt el.lign.
Tork-kluden er god til at polere voks, men fnugger lidt hvis man polerer
vintervoks eller en anden fugtig overflade. Metro sælger den i 15-stk
pakker.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade