KØBES. tun cylinder til Suzuki k50
Fra : NIELSEN

Dato : 18-05-03 18:30

Hejsa.
Jeg søger en tun cylinder til en suzuki k50 fra /78.
god pris giver.

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-05-03 21:52

"NIELSEN" <nielsen_1@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
> Jeg søger en tun cylinder til en suzuki k50 fra /78.
> god pris giver.

Køb / Salg foregår i dk.marked.privat.knallert

Kim Larsen

---

Fra : NIELSEN

Dato : 19-05-03 19:46

så mu du sku da undskylde HR.Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-05-03 22:53

> så mu du sku da undskylde HR.Larsen

Det er så bare i orden HR. Nielsen

Kim Larsen

---

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 20-05-03 17:36

Kim Larsen wrote:

> Det er så bare i orden HR. Nielsen

Ja det er utroligt at folk flyver i flint over en simpel og venlig
henstilling.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 21-05-03 18:41

Nej se en fin mail man fik her...

"er sku da ike fløjet i flint over noget din idiot, man har vel lov at
være ny herinde din fede nar"

Gad vide om han var ligeså rapkæftet face to face.. jeg tvivler, for det er
de færreste sq. De tror at bare man sidder bag en skærm så kan man tillade
sig alt muligt.. ja ja, alle bliver jo ældre en dag.

Fra : NIELSEN

Dato : 21-05-03 19:36

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de færreste sq. De tror at bare man sidder bag en skærm så kan man tillade
> sig alt muligt.. ja ja, alle bliver jo ældre en dag.

sig sted og tid MONGOL

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 21-05-03 19:48

NIELSEN wrote:

> sig sted og tid MONGOL

Du bliver da ved?? Tag dog en slapper knægt, du kommer ingen vejne med det
der He-Man shit.

En trussel er nok det sidste du skal indlade dig på....

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-06-03 23:47

> sig sted og tid MONGOL

KBH's hovedbanegård, foran TV2-studierne, imorgen mandag kl. 12.00 sharp!

Og tag et gas-alubat med, ellers har du ikke den mindste lille chance,
imbecile son of a BITCH!

// Troels

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 21-05-03 20:21

NIELSEN bliver ved:

"tænkte det nok tøsedreng, spille smart som dig kan man jo altid,
drengerøv"

og

"Du kan jo sige sted og tid til face 2 face dit svin,så ser hvem der
gemmer sig bag en skærm, men det er du sikkert for lille til MONGOL"

.... dette fordelt på 2 mails.

NIELSEN stop nu.. du får intet ud af det. Du har sikkert i din rus ikke
engang bemærket at det er dig som har starte svineriet...

Prøv at forsætte, så skal vi se hvor længe TDC vil være med til den måde du
offentligt i deres navn tilsviner andre folk...

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 21-05-03 20:22

> [...]
du
> offentligt i deres navn tilsviner andre folk...

Word up martin!

--
Mvh Michael Frederiksen
Golf 2'er? kig www.golf2.dk