Spørgsmål efter at min scooter er blevet s~
Fra : Mr Cool

Dato : 18-05-03 18:07

Aprilla Scarabeo år 1998.efter at min scooter er blevet udsat for hærværk
har jeg ingen interesse i
at bruge penge til at få den i stand igen.så derfor vil jeg sælge den enten
som den er eller sælge
de dele som kan bruges.her er som den står lige nu.forlygten er
fjernet,tændingslåsen er ødelagt,
kabel holderen og greb til bagbremsen er ødelagt,sædet sidder løst,højre
bagblinklys er knækket,
skjold til forlygte er ødelagt.dele som der er helt nye inden hærværket og
som stadig er nye og fungere
perfekt er.ny udstødning fra rolsted cykler,nye ruller som er købt sammen
med ny udstødning,
(kostede 1200,- og er 14 dage gammel)ny instrument pernel(kostede 1700,- og
er 1 måned gammel)
motoren har gået lige under 5000 km,stel og karoseri skjolde er ridste men i
ok stand + resten at scooteren
er i ok stand.nr plade kan medfølge.når den kører så går den ca 75-80 km/t.
hvad kan man få for den i den stand,eller kan det bedst betale sig at sælge
delene hver for sig.

m.v.h
hoffer

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-05-03 21:52

"Mr Cool" <hoffer-er@fjerndette.cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
km/t.
> hvad kan man få for den i den stand,eller kan det bedst betale sig at

Hvorfor poste om dit salg her, var der ikke nogen i den anden gruppe der
ville have den. Her sælger vi ikke sager.

Kim Larsen

---

Fra : Mr Cool

Dato : 18-05-03 23:35

Hvorfor poste om dit salg her, var der ikke nogen i den anden gruppe der
ville have den. Her sælger vi ikke sager.

Kim Larsen

hvad er det lige du ikke forstår,og så læs lige indlægget igen,hvor står
der noget om at sælge den her.
her spørger jeg om nogen kan hjælpe mig på rette vej om hvormeget den kan
være værd og
ikke om der er nogen der vil købe den så bland dig venligst uden om da dette
ikke drejer sig
om salg men om at få et godt råd.

hoffer

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-05-03 00:27

> [...]
> være værd og
> ikke om der er nogen der vil købe den så bland dig venligst uden om da

Du kan se det jeg har "rammet" ind, og fortæl mig så om det ikke har noget
med salg at gøre ! ! !, og salg har ikke noget at gøre i denne gruppe ! ! !
Hvis DET ikke har noget med salg at gøre, så forklar venligst hvad det så er
! ! !
Så længe der står noget med salg, så blander jeg mig ! ! !

Kim Larsen

Fra : Mr Cool

Dato : 19-05-03 08:22

> Så længe der står noget med salg, så blander jeg mig ! ! !
>
> Kim Larsen

bla,bla,bla,bla,bla.,kan du ikke lige sende mig din adresse.så ryger der er
sheriffstjerne
hjem til dig med det samme.

hoffer

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-05-03 10:24

> bla,bla,bla,bla,bla.,kan du ikke lige sende mig din adresse.så ryger der
er
> sheriffstjerne
> hjem til dig med det samme.
>
> hoffer

Jamen hvad er det du vil, du har postet det samme i to grupper, den ene
gruppe er ikke til det formål at sælge sager, det ved du, og det ved jeg, så
det har intet at gøre med at jeg skal have en stjerne eller ej.

Kim Larsen

---

Fra : Mr Cool

Dato : 19-05-03 10:51

[...]

du fatter åbenbart ikke en fløjtende skid,og det har jeg fuld forståelse
over for,så spild din tid et
andet sted.slut herfra-gider ikke og bruge mere tid på dig.
hoffer

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-05-03 22:52

> [...]

> over for,så spild din tid et
> andet sted.slut herfra-gider ikke og bruge mere tid på dig.

Jo, jeg fatter noget, for har jeg noget jeg vil sælge, så poster jeg ikke
bare sådan tilfældigt rundt omkring. Du havde postet i den rigtige gruppe
først, men da der åbenbart ikke var nogen der ville handle, så postede du
også lige her, selv om du godt ved det er forkert. Så jeg kan ikke se jeg
spilder andres tid, det er dig der har postet noget der spilder andres tid
ved at poste forkert.
Men det er nu udmærket du ikke vil spilde mere tid på mig, det viser så
trods alt at du er ved at få en vis forståelse for hvad man poster hvor.

Kim Larsen

---

Fra : Mr Cool

Dato : 19-05-03 23:25

Men det er nu udmærket du ikke vil spilde mere tid på mig, det viser så
trods alt at du er ved at få en vis forståelse for hvad man poster hvor.

Kim Larsen

du bliver klogere,se tråd højere oppe-du skal da ikke tro at jeg gider at
høre på dig.

hoffer

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-05-03 00:14

> [...]
>
> Kim Larsen
>
> du bliver klogere,se tråd højere oppe-du skal da ikke tro at jeg gider at

Så er der da trods alt håb for mig.

Kim Larsen

---