Relæ
Fra : pusmand

Dato : 19-05-03 17:01

Har lige fået et nyt fejlstrømsrelæ opsat men fik ikke spurgt om, hvad det
koster. Hvor kan jeg finde noget om priser på sådanne "dimser" - bare så jeg
ikke bliver for meget overrasket, når regningen dukker op.

Fra : SvenP

Dato : 19-05-03 17:16

Jeg betalte i August sidste år 635,23kr incl. moms. Jeg har siden fået at
vide at det er meget billigt, og at normalprisen ligger nærmere 1000,-. Men
i mit tilfælde hvor installatøren har adresse 600 meter herfra, så der ingen
praktisk transporttid er. Og hvor lærlingen kun bruger en halv time på
operationen. Kunne det altså gøres noget billigere.
Der vil selvfølgelig også være forskel på prisen, alt efter mærket på selve
relæet.

Sven

Fra : Jensen

Dato : 19-05-03 20:41

"SvenP" <saerlig@jubiimailns.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> operationen. Kunne det altså gøres noget billigere.
> Der vil selvfølgelig også være forskel på prisen, alt efter mærket på

en tusse for et HPFI monteret lyder som et rigtigt godt bud i mine ører

Jensen

Fra : zigge

Dato : 20-05-03 08:32

Selve relæet koster ca 450-500 Kr så skal du lægge en time til i arbejdsløn,
hvis det er nødvendigt at sætte jordspyd op bliver det ca 300-400 dyrer. Så
hvis du lægger en tusse til side går du ikke helt galt.

Mvh
//zigge