Vietnam
Fra : TONNY RIIS

Dato : 26-03-01 22:02

Jeg skal til Vietnam en måned, hvor jeg skal rejse fra syd til nord med
enten tog eller bus, Kan jeg have noget med f.eks kuglepenne eller andre
ting?

Tonny

Fra : Biker-Torben©

Dato : 27-03-01 10:17

Tag f.eks. nogle billeder af din familie og billeder fra Danmark med - de
færreste i Vietnam aner hvor Danmark er og nogle billeder altid gode at have
med.

Fra : Woody

Dato : 27-03-01 19:58

On Mon, 26 Mar 2001 23:02:03 +0200, "TONNY RIIS" <ti.riis@get2net.dk>
wrote:

>Jeg skal til Vietnam en måned, hvor jeg skal rejse fra syd til nord med
>enten tog eller bus, Kan jeg have noget med f.eks kuglepenne eller andre
>ting?

Ja jeg tror du vil have glæde af at tage nogen fotos af din familie og
venner med, måske nogle af din bolig og omgivelserne. Har du børn må
du endelig ha, billeder med af dem. Både i Kina og VietNam er folk
meget venlige når man sidder med dem i en togkupe eller bus, de
tilbyder dig mad og drikke for at du skal smage det, og ser gerne du
nyder deres land. De er meget interesserede i at se hvad du laver og
hvordan der ser ud i Danmark.

Min hustru og jeg var på en backpackertur i 88 - 99, og i Kina køret
vi lange stræk i tog, i VietNam havde vi stor glæde af at tage med
SINDH-busserne. Det er et privat selskab der vist selv har part eller
ejer de hoteller hvor busserne stopper om natten. Overnatning ca. 8
-10 US$ for et dobbeltværelse. Toget Hanoi Saigon koster 140 $,
bussen koster kun 25 $ og du kan selv bestemme hvor længe du vil gøre
dine eventuelle stopovers, Vi kan absolut anbefale dette.

mvh Woody jenspat@zybermail.dk

PS. Spørg bare væk hvis der er noget jeg kan hjælpe med.

Fra : Peter Loumann

Dato : 27-03-01 21:13

On Tue, 27 Mar 2001 20:58:07 +0200, Woody <jenspat@zybermail.dk>
wrote:

>Min hustru og jeg var på en backpackertur i 88 - 99

dét var godtnok længe, da!

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Woody

Dato : 28-03-01 21:32

On Tue, 27 Mar 2001 22:12:35 +0200, Peter Loumann
<pelo@mail1.stofanet.dk> wrote:

>dét var godtnok længe, da!

Ja det har du sgu ret i. Desværre var det nu kun fra Okt 98 til April
99, men vi fik da både Sibirien, Kina, Vietnam og Australien og New
Zealand med.

Dette ikke skrevet fro at prale, men for at man måske kan få nogle
andre "gamle kanutter" til at prøve sådan en tur, den er det bestemt
værd.

mvh Woody