NA - langsom boot efter sidste opdatering.
Fra : Kim Schroeder

Dato : 20-05-03 00:45

Efter sidste live update af Norton Antivirus 2002 stopper pc'en i omkring
10 sekunder, når den i booten når dertil, hvor Norton-iconet plejer at dukke
op i værktøjslinien. Det plejer den ikke at gøre.
Andre der har oplevet det samme?

XP Pro, 2 GHz P4, 1 Gb ram.

Med venlig hilsen
Kim

Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-05-03 10:52

Kim Schroeder skrev:

> [...]
> omkring 10 sekunder, når den i booten når dertil, hvor Norton-iconet
> plejer at dukke op i værktøjslinien. Det plejer den ikke at gøre.

Ja, jeg har samme problem med NAV 2002 og WinXP. Jeg har dog haft det hele
tiden. Bortset fra det er emnet vist lidt offtopic her i dk.edb.sikkerhed.

Karsten Jensen

Ved svar pr. mail, fjern "et"

Fra : Kim Schroeder

Dato : 20-05-03 14:24

"Karsten Jensen" <eutykus1paulus@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3ec9fab1$0$83042$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ja, jeg har samme problem med NAV 2002 og WinXP. Jeg har dog haft det hele
> tiden. Bortset fra det er emnet vist lidt offtopic her i dk.edb.sikkerhed.

Ok - tak for svaret. Men øh..hvor vil du så foreslå at jeg poster indlægget ?

Kim

Fra : Martin Schultz

Dato : 20-05-03 14:25

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> writes:

> Ok - tak for svaret. Men øh..hvor vil du så foreslå at jeg poster indlægget ?
dk.edb.sikkerhed.virus

Martin

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Madsen

Dato : 20-05-03 14:26

Kim Schroeder skrev:

> Men øh..hvor vil du så foreslå at jeg poster indlægget ?

<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.sikkerhed.virus> måske.

Madsen.