C5 Lite adgang...
Fra : Gimmer

Dato : 18-05-03 15:42

Hvad sker der inporteres for at man kan hente filer fra enten Excel eller C5
lite?
venlig hilsen Gimmer

Fra : Thomas

Dato : 19-05-03 17:25

> Hvad sker der inporteres for at man kan hente filer fra enten Excel eller
C5
> lite?

Mht. Excel, mener jeg du kan bruge sql pakken i Java. og så skal du vist
også sætte en jdbc odbc. ligesom når du anvender Access. Jeg har dog aldrig
selv prøvet det. Så der er nok nogen der har et bedre svar.
Ellers så prøv at google, der kommer en del hits op.

Mvh
Thomas

Fra : Søren Berg Glasius

Dato : 20-05-03 07:46

> Hvad sker der inporteres for at man kan hente filer fra enten Excel eller
C5
> lite?

Hejsa

For Excel kan du jo kikke på http://jakarta.apache.org/poi/index.html som er
et framework til håndtering af Excel, Word og OLE-2 generelt.

MVH
Søren

Fra : Gimmer

Dato : 20-05-03 13:41