Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Min hjemmeside er væk
Fra : Kristian Amby

Dato : 26-03-01 21:59

Det er måske ikke den rette gruppe, men jeg vover nu alligevel.

Min hjemmeside er blevet væk. Den var en gang hos Image, men da de
ville have penge for at have den liggende (fy, føj da) flyttede jeg
den til NCBI.com, som var gratis. Hvorfor betale for noget der er
gratis?

Eller kunne være gratis. Af en eller anden grund jeg ikke helt
forstår, har de nu fjernet min side.

Så var det jeg tænkte om der var nogen her, der kunne anbefale et godt
sted, hvor min hjemmeside kunne flytte ind?

Det er lidt træls. Jeg var lige ved at kunne huske adressen udenad.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Jens

Dato : 27-03-01 01:41

Jeg er kunde hos www.worldonline.dk og har ALDRIG fået nogen regning

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 27-03-01 06:12

Kristian Amby wrote:

> Det er måske ikke den rette gruppe, men jeg vover nu alligevel.

Måske dk.edb.webdesign var en bedre gruppe

> den til NCBI.com, som var gratis. Hvorfor betale for noget der er
> gratis?
>
> Eller kunne være gratis. Af en eller anden grund jeg ikke helt
> forstår, har de nu fjernet min side.

Nu skriver du ikke noget om, hvad din side indeholder af billeder og den
slags, men flere af de amerikanske webservere har ret streng censur, og
det er nok det der er årsagen til din side er væk.

> Så var det jeg tænkte om der var nogen her, der kunne anbefale et godt
> sted, hvor min hjemmeside kunne flytte ind?

De firmaer man bruger til sin internetopkobling plejer normalt at stille
gratis HP-plads til rådighed.

Pia
* Pia Klit Larholm * Per Aspera Ad Astra *
* * http://www.solformoerkelse.dk *
* http://www.starkeys.com * http://www.larholm.dk/pia *
* egne fotoes og malerier * http://www.starkeys.com/bdsm-info *

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-03-01 07:57

Pia Klit Larholm wrote:

> Nu skriver du ikke noget om, hvad din side indeholder af billeder og den
> slags, men flere af de amerikanske webservere har ret streng censur, og
> det er nok det der er årsagen til din side er væk.

Mange af disse "gratis" sub-domainer kører med det system, at hvis sitet
ikke løbende bliver opdateret, så bliver det automatisk lukket ned, det
er for at undgå en masse halvdøde of forældede websites.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 27-03-01 16:44

"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message news:3AC039BA.41A545A1@niels-ebbesen.net...

> Mange af disse "gratis" sub-domainer kører med det system, at hvis sitet
> ikke løbende bliver opdateret, så bliver det automatisk lukket ned, det
> er for at undgå en masse halvdøde of forældede websites.

Ja, det er jo egentligt godt tosset - man skulle tro der var mere reklameværdi i at lade de ikke opdaterede, men velbesøgte sites
blive.

// Steffen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-03-01 17:30

Steffen Poulsen wrote:

> Ja, det er jo egentligt godt tosset - man skulle tro der var mere
> reklameværdi i at lade de ikke opdaterede, men velbesøgte sites
> blive.

Jeg aldrig brugt den type services, de har alt for mange reklamer og
pop-up vinduer, så jeg har ikke sat mig nøjere ind i deres vilkår og
regler, og oplysningen om, at der er nogen sub-domaine services, som
automatisk sletter web-sites, der ikke regelmæssigt vedligeholdes, har
jeg kun fra en anden newsgroup.

Men man må da formode, at de pågældne tjenester har valgt de løsninger,
som giver det mest optimale flow på deres servere.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 27-03-01 17:53

"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message news:3AC0BFDF.3AC53094@niels-ebbesen.net...

> Men man må da formode, at de pågældne tjenester har valgt de løsninger,
> som giver det mest optimale flow på deres servere.

Men andre ord, vi kan ikke sige en skid om deres regler. Det var bare det jeg ville høre.

// Steffen

Fra : Kristian Amby

Dato : 27-03-01 21:51

> [...]
>regler, og oplysningen om, at der er nogen sub-domaine services, som
>automatisk sletter web-sites, der ikke regelmæssigt vedligeholdes, har

Det var det fine ved NCBI, der var ingen reklamer eller pop-up
vinduer. Kun en reklame for NCBI selv.

Min hjemmeside eksisterede i mindre end seks måneder, og om den var
velbesøgt ved jeg såmænd ikke, Så vidt jeg husker havde jeg omkring
400 besøg iflg. tælleren, deriblandt Kodak flere gange. Min hjemmeside
handlede mest om hjemmelavet fotokemikalier, så de har måske været
inde og lure et par hemmeligheder af.

Mvh
Kristian

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-03-01 22:43

Kristian Amby wrote:

> [...]
> 400 besøg iflg. tælleren, deriblandt Kodak flere gange. Min hjemmeside
> handlede mest om hjemmelavet fotokemikalier, så de har måske været

Du har nok i dine tekster nævnt "Kodak", og det er vel helt naturligt,
at Kodak med jævne mellemrum laver nogle søgninger, for at undersøge i
hvilke sammenhænge, og på hvilke hjemmesider deres firma-navn bliver nævnt.

I en af de Kodak databøger jeg har, er der resepter på alle Kodaks
fremkaldere, stopbade og fixerer, og der skal nok en del til før end du
ka' lære dem noget.

Kodak har iøvrigt altid været førende, når det handler om dokumentation
på deres produkter, der har altid været åbenhed omkring deres kemier, så
man som fotograf vidste hvad man havde med at gøre.

Det samme kan ikke siges om Agfa og Ilford, de har altid været meget
hemmelighedsfulde, og man har aldrig haft en reel chanche for at
vurdere, hvor farlige deres kemier er.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Kristian Amby

Dato : 28-03-01 19:09

On Tue, 27 Mar 2001 23:42:39 +0200, Niels Ebbesen
> [...]

>I en af de Kodak databøger jeg har, er der resepter på alle Kodaks
>fremkaldere, stopbade og fixerer, og der skal nok en del til før end du

Nej, naturligvis kan jeg ikke lære dem noget. Det er selvfølgelig
"bare" en ansat, der har siddet og surfet i arbejdsstiden. Og det har
han forøvrigt gjort flere gange. Det var nu nærmest ment som en
vittighed.fra min side. Men jeg VED jeg kan lave bedre fremkalder en
Kodak, og det er da også hovedsagen.

>Kodak har iøvrigt altid været førende, når det handler om dokumentation
>på deres produkter, der har altid været åbenhed omkring deres kemier, så
>man som fotograf vidste hvad man havde med at gøre.

Når du nu mener Kodak er så flinke, kan du så ikke lige skaffe
opskriften på Dektol til mig. Os hjemmebrændere regner med det er
D-72, men man kan jo aldrig vide sig sikker.

>Det samme kan ikke siges om Agfa og Ilford, de har altid været meget
>hemmelighedsfulde, og man har aldrig haft en reel chanche for at
>vurdere, hvor farlige deres kemier er.

Jeg har nu en del Agfa-opskrifter, men det kniber rigtigt nok med
Ilfords. Men de er nu lige farlige allesammen. Det er stort set de
samme kemikalier der er i alle opskrifter, det er bare mængderne der
er forskellige.

Men der er sket det, at min hjemmeside er vendt tilbage, nu må vi jo
se hvor længe. Og det var ikke bare forbindelsen der var dårligt.

Og efter alt den snak gentager jeg lige adressen

http://members.nbci.com/kristian_amby/index.html

Mvh
Kristian Amby

Fra : Kristian Amby

Dato : 27-03-01 17:23

On Tue, 27 Mar 2001 07:12:00 +0200, Pia Klit Larholm <pia@larholm.dk>
wrote:

> [...]
>slags, men flere af de amerikanske webservere har ret streng censur, og
>det er nok det der er årsagen til din side er væk.

Nej, det burde jeg naturligvis have gjort. Den er om fotografering,
men den indeholder ikke ét eneste billede, så det er ihvetfald ikke
derfor.

Mvh
Kristian

Fra : Torben