Flere Outlook 2000 spørgsmål
Fra : Martin Christensen

Dato : 26-03-01 21:52

Hej igen

Nu jeg er i gang, kan jeg lige så godt skyde nogle flere Outlook 2000
spørgsmål af

Og Jette, tak for svaret. Måske kan du også svare på det her?

Kan man, som i Outlook Express, oprette flere profiler, således at flere
brugere kan have hver deres emailindstillinger på den samme PC? Hvis det
ikke kan gøres som i OE, er der så en anden måde?

Mvh.
Martin

Fra : Jette Nielsen

Dato : 26-03-01 22:40

"Martin Christensen" skrev:
> [...]
> brugere kan have hver deres emailindstillinger på den samme PC? Hvis det
> ikke kan gøres som i OE, er der så en anden måde?

Jeg har fundet noget i Outlook's hjælp du måske kan bruge.

"Oprette en separat indbakke for hver bruger af computeren:

1 Gå til Start/Indstillinger/Kontrolpanel
2 Klik på Brugere
3 Opret en ny Windows brugerprofil
4 Log på vha. Windows-brugerprofil
5 Opret en email-konto i Outlook
6 Log på Windows ved hjælp af Windows-brugerprofilen, og start derefter
Outlook,
hvis du skal bruge indbakken.

Yderligere oplysninger om at oprette Windows-brugerprofiler og logge på
Windows finder du i Windows Hjælp."

--
Jette Nielsen
http://www.webtip.dk

Fra : Martin Christensen

Dato : 28-03-01 09:37

Hej Jette

Det er bare alle tiders. Tusind tak for hjælpen

/Martin