Foxmail uden "@"
Fra : AN

Dato : 18-05-03 20:11

Hej

Jeg har tidligere spurgt om hjælp til at finde et mailprogram. Jeg har fået
mange gode bud og tak for det. Jeg afprøver de fleste for at finde det, der
passer bedst.

Et program, der ikke blev nævnt, men som jeg også afprøver, er foxmail.

Hvorfor kan jeg ikke skrive "@" i mine mails i dette program? (Altså: hvis
jeg trykker på "Alt Gr"+"2" sker der intet!)

Kan jeg gøre noget for at jeg kan skrive "@" i mine mails?

Hvis ja... hvad kan jeg så gøre?

Mvh.

Anders

Fra : Palle Jensen

Dato : 18-05-03 20:59

On 18 maj 2003, AN wrote something like this :

> Jeg har tidligere spurgt om hjælp til at finde et mailprogram.
> Jeg har fået mange gode bud og tak for det. Jeg afprøver de
> fleste for at finde det, der passer bedst.

Foxmail ser interessant ud. Hvor er deres officielle hjemmeside? Kan
kunne finde noget kinesisk snask?

--
Palle Jensen

Fra : AN

Dato : 18-05-03 21:10

"Palle Jensen" wrote in message

> Foxmail ser interessant ud. Hvor er deres officielle hjemmeside? Kan
> kunne finde noget kinesisk snask?

Jeg downloadede programmet fra: http://fox.foxmail.com.cn/english.htm

Og så fandt jeg denne danske hjemmeside, der er lavet af en, som ser ud til
at være fan af foxmail: http://www.allanc.dk/foxmail/

Mvh.
Anders