Øh, hvor blev mit billede af ?? Nogen der ~
Fra : ll

Dato : 19-05-03 21:34

Hej NG

Jeg har lige samlet en pc med div dele som er ok og har inst. W98 på den og
det er helt fint, men jeg har så ikke lige den rigtige dirver til
grafikkortet. Det er ikke noget problem, så bruger jeg da bare et af de
andre jeg har, men så er der lige pludselig ikke noget billede på mere, ej
heller hvis jeg mont. det første kort og jeg ved at de alle virker. Har
prøvet med både PCI og AGP, men nej den aktivrer ikke skærmen, den bliver på
stb..... Kan nogen hjælpe med et godt råd ?? Resten af maskinen kører, HD,
div blæsere mm. ????????

Venlig hilsen Jesper

Svar venligst her i gruppen.

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-05-03 11:03

ll (ll@ee.dk) skrev følgende:
> [...]
> ikke skærmen, den bliver på stb..... Kan nogen hjælpe med et godt råd
> ?? Resten af maskinen kører, HD, div blæsere mm. ????????

Tjek om du har fået skubbet til ram eller cpu, så en af de to eller
begge har en dårlig forbindelse.

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : ll

Dato : 20-05-03 20:29

snip

> Tjek om du har fået skubbet til ram eller cpu, så en af de to eller
> begge har en dårlig forbindelse.

> --
> Martin Petersen

Hej Martin

Du har sku` ret, det var ram eller cpu der havde en løs forbindelse, det
virker efter at jeg har pillet ved dem.... Tak for det....

Jesper

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-05-03 20:50

ll (ll@ee.dk) skrev følgende:

> Hej Martin
>
> Du har sku` ret, det var ram eller cpu der havde en løs forbindelse,
> det virker efter at jeg har pillet ved dem.... Tak for det....

Det er en fejl man hurtigt bliver bekendt med, hvis man roder bare lidt
med sin pc. (Hardwaremæssigt altså).

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...