hvid bjælke lige i billedet
Fra : Klaus

Dato : 19-05-03 13:53

Hejsa alle..

jeg har nu sat et kamera til mit grafikkort et V7700 deluxe

Når jeg kører asus digital vcr er der fint billede på.. og jeg kan også
grabbe billeder ned.. MEN...
Når jeg vil afspille det igen er der en stor hvid bjælke lige i billedet..
som tager ca 50% af billedet... hva pokker sker det ??

Klaus

Fra : M.Kay

Dato : 24-05-03 21:33

I know it's awful, but Klaus wrote to everybody in
dk.edb.hardware.grafikkort saying:

> jeg har nu sat et kamera til mit grafikkort et V7700 deluxe
>
> N†r jeg k›rer asus digital vcr er der fint billede p†.. og jeg kan
> ogs† grabbe billeder ned.. MEN...
> N†r jeg vil afspille det igen er der en stor hvid bj‘lke lige i
> billedet.. som tager ca 50% af billedet... hva pokker sker det ??

Sandsynligvis noget Macrovision halløj (kopibeskyttelse). Men jeg ved nu
ikke lige hvad du kan gøre for at afhjælpe det. Prøv med noget andet
grabber software.

--
MKay - mkay[a]mail.dk

- If we stop voting, will they all go away? -