Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
ang catalyst 3.4 og 3dmark03
Fra : Silver

Dato : 18-05-03 20:47

Damn...jeg gik fra en score på 4455 til en score på 4788 efter at have
skiftet fra 3.2 til 3.4, det er en forbedring på 333 points, det er da en
ret meget forskel på drivers.

Kan det virkelig passe at det giver sådan et spring, bare pga et driver
skift?

Mvh
Silver

Fra : klh

Dato : 18-05-03 22:29

Hvilket grafikkort om man må spørge?
Mvh klh

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 18-05-03 23:55

klh wrote:
> Hvilket grafikkort om man må spørge?

Mit gæt er et 9700 Pro.

Og for så lige at svare Silver, ja det kan godt passe. Mener at huske
Nvidia på et tidspunkt sendt nogle drivere ud der gav ca. 20% i alt, og
det var pudsigt nok også samtidig med et nyt kort fra en konkurent kom
på gaden.

Mvh

Bruno

Fra : Silver

Dato : 19-05-03 15:48

"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Mit gæt er et 9700 Pro.

Øh næh det var med mit gode Geforce 256......

gnæk gnæk .

Nej du har ret det er et Sapphire Radeon 9700 pro kort (bedste penge længe
givet ud på computer hardware sgu..)

Mvh
Silver

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 19-05-03 15:56

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in news:ba8ntt$ckr$1
@news.cybercity.dk:

> [...]
> ret meget forskel på drivers.
>
> Kan det virkelig passe at det giver sådan et spring, bare pga et driver

Ja:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/05/19/8307534

--
Kasper Damkjær