Andet multimedie
bentjuul 3670
HJÆLP til font.....
Fra : Dan Henriksen

Dato : 19-05-03 15:17

Hej alle,

Skulle der være en der ved hvilken font dette er, så ville jeg blive meget
glad. http://www.adsistance.dk/font.jpg

Venligst Dan

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 19-05-03 16:13

Bourlevard

Oplysningen to ca. 35 sekunder med Fontværktøjet Font-Knækkeren på CD
www.fontknaekker.dk

Mvh
Anders Rehhoff / 86 57 09 99

Fra : Villy Erichsen

Dato : 19-05-03 16:36

In article <3ec8f417$0$32537$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Anders
Rehhoff <artryk@post11.tele.dk> wrote:

> Bourlevard
Du har vist for mang "r" på din maskine.
Fonten hedder: Boulevard

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen - omsider på OS X

Fra : Bell

Dato : 19-05-03 16:46

Til gengæld har du for få "e"...

Kh
Bjørn

Fra : Dan Henriksen

Dato : 20-05-03 08:03

Om der er for mange eller for få "r" "e" er ligegyldigt, bare jeg har navnet
- Tusind tak

Dan

Fra : Dan Henriksen

Dato : 20-05-03 09:05

Hej Andres,

Er du sikker på at fonten hedder "Boulevard" jeg kan ikke finde den på
nettet! Hverken som købe eller freeware font!

Kan du i det der fine program se hvilket firma der laver fonten?

Dan Henriksen - På forhånd tak

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 20-05-03 09:29

Hej Dan
Jeg har imellemtiden checket - for sjov - og fundet den her:

http://www.identifont.com/show?GR

Søgning i Google var: "Boulevard", og søgning under fundne "font".

Lars E. Knudsen
DTP-Consult

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 20-05-03 14:09

Hej Dan

Den udgave som jeg har og som er i Font-Knækkeren har Adobe rettighederne på

Så du kan sikkert købe den hos Ravenholm (44 88 99 00)

Mvh
Anders

Fra : Madsen

Dato : 20-05-03 14:11

Anders Rehhoff skrev:

> Så du kan sikkert købe den hos Ravenholm (44 88 99 00)

Eller direkte hos Adobe.
<http://www.bertholdtypes.com/adobe_lib/080260000.html>

Madsen.

Fra : Dan Henriksen

Dato : 20-05-03 14:34

Mange tak alle, fonten er bestilt...

Dan

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-05-03 09:34

Dan Henriksen <dan@1way2print.net> writes:
>Er du sikker på at fonten hedder "Boulevard" jeg kan ikke finde den på
>nettet! Hverken som købe eller freeware font!
>
>Kan du i det der fine program se hvilket firma der laver fonten?
Jeg er næsten sikker på at den stammer fra Berthold

Frank Løkkegaard

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 20-05-03 10:13

Det er det også