Andet multimedie
bentjuul 3670
Jeg søger grafik
Fra : Kaare

Dato : 18-05-03 20:35

Hejsa...

Jeg vil høre, om der er nogen herinde, der kan hjælpe mig med et problem.

Mit problem er, at jeg mangler nogle flotte stilistiske grafik til et
eksamensprojekt. Projektet går ud på, at vi skal forfatte en
informationsbrochure. Til denne brochure vil vi også gerne have nogle
billeder, der kan supplere vores budskab visuelt.

Er der nogen der kender noget til sider/databaser hvor man man kan søge i
sådanne billeder?

Da projektet er non-commercielt har vi ikke nogen penge - vi leder med andre
ord efter gratis billeder.

Håber jeg har udtrykt mig tydeligt - ellers er i hjertens velkomne til at
spørge yderligere ind.

Mvh Kåre

Fra : Studio Smalbro

Dato : 19-05-03 07:07