er jeg pervers
Fra : hjemmefyr

Dato : 18-05-03 16:27

Jeg har en dejlig og utro kone, og jeg kan lide det. Når hun kommer
hjem og tilstår at nu er det sket igen, så ligger vi helt tæt sammen,
mens hun fortæller hvordan det var og hvad han gjorde. det ender
altid med at hun får deserten af mig, og nårjeg fornemmer den ekstra
våde skede er jeg bare solgt.
Er jeg pervers?

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-05-03 16:04

"hjemmefyr" <ikkemig@igen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mens hun fortæller hvordan det var og hvad han gjorde. det ender
> altid med at hun får deserten af mig, og nårjeg fornemmer den ekstra

Næh, hvis du kan lide at din kone er utro, og du endda tænder på det, så er
det da helt iorden.. Der ville være et problem hvis du ikke kunne lide det,
og hun så blev ved med det.

Det er helt fint.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Per Moreau

Dato : 29-05-03 22:39

> [...]
> mens hun fortæller hvordan det var og hvad han gjorde. det ender
> altid med at hun får deserten af mig, og nårjeg fornemmer den ekstra

Det vil jeg slet ikke komme nærmere ind på.
Du skal bare lige huske at kræve at hun skal gå oftere til lægen for
at blive testet igennem for kønssygdomme.
Du ved jo ikke hvilke personer at hun har haft sex med, og derved
kan en have smittet hende med et eller andet og derved smitte dig
når i har sex.
Prøv at forestille dig at en eller anden dag at du er ude for et uheld
og at en læge på et sygehus stiller dig diagnosen: HIV Positiv
efter at have taget en blodprøve fra dig.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-05-03 23:50

On Thu, 29 May 2003 23:38:57 +0200, "Per Moreau"
<gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote:

>"hjemmefyr" <ikkemig@igen.dk> skrev i en meddelelse
>
>Det vil jeg slet ikke komme nærmere ind på.

nej men så gør jeg det : jeg synes ikke bare han er perves men også en
ualmindeligt gemen led stodder , der BDRAGER .... den han lovet
formegenetligt i kirken at stå side ved side om i lyst og nød.... fy
for satan .......... Uhhh....haaa....

> [...]
>Du ved jo ikke hvilke personer at hun har haft sex med, og derved
>kan en have smittet hende med et eller andet og derved smitte dig

ja det er jo det lidt forunderlige ved kvinder de kan både få klemyder
og gonore uden at mærke det .... hvor mænd så pisser glasgår...
kvinderne der i mod .... betaler måske en højre pris Thi da hvis det
ikke opgaes og kureres i tide medføre det at evnen til at få børn
forsvinder og skulle undfangelsen finde sted ... ved en gonore bliver
børnene som regl blinde og det er jo ikke fedt bare fordi en
forlystelses syg libertiner ikke kan ligge bånd på sig selv.

>Prøv at forestille dig at en eller anden dag at du er ude for et uheld
>og at en læge på et sygehus stiller dig diagnosen: HIV Positiv
>efter at have taget en blodprøve fra dig.

Njaaa så skal han fanme også være noget uheldig ved alm penis vagina
samleje er chansen for at manden for hiv meget lille den kan så
trafikeres med en anden sygdom som f.eks gonore mener jeg meeen der
skal jo blod til kvinder der i mod der for hele svineriet sprøjtet op
....jeg mener det er omkring 40 % chanse for at de for det hvor mænd
det er omkring 2 promille...

så deeeeeeeeeeeeet.

Mv.
Bo M Mogensen

--
går ud i mørket#############################
alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤

Fra : Britta

Dato : 30-05-03 07:57

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
> ualmindeligt gemen led stodder , der BDRAGER .... den han lovet
> formegenetligt i kirken at stå side ved side om i lyst og nød.... fy

Bo, for pokker. Læs lige indlægget igen. Det er _konen_ der er utro,
og det _tænder manden_. Der er intet bedrag, for det er en
tilsyneladende velfungerende del af deres seksualitet.

Venligst,
Britta

Fra : Chokmah

Dato : 30-05-03 15:33

On Fri, 30 May 2003 08:56:51 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

>Bo, for pokker. Læs lige indlægget igen. Det er _konen_ der er utro,

du godeste :(((((
hmm ja jeg kom sgu vist bare til at hoppe på nå men så er det hende
den er gal med :)

>og det _tænder manden_. Der er intet bedrag, for det er en
>tilsyneladende velfungerende del af deres seksualitet.

Nå ja så kan jeg sgu godt se jeg for svært ved at forsvare mit indlæg
;)

men jeg hmm ja jeg fik sgu ikke lige starten af tråden med ... det er
jo ikke sådan når man hopper ind indlæg 98 og regner med at der er sgu
nok ikke nogen der opdager det :)

Nå så må jeg tilbage i indlæge for at rakke ned på dem så jeg på den
måde kan forsvar emig selv sener - ved mit allerede postede :hovsa
svar :)

Mv.
Bo M Mogensen