Gardasøen
Fra : Morten Gervil

Dato : 17-05-03 07:18

Vi er 2 voksne og 3 mindre børn og 1 combicamp. Hvilken campingplads er
bedst?

På forhånd tak, Morten

Fra : Robinson

Dato : 18-05-03 13:16

Prøv Camping Ideal ved Lazise. Den er rimelig billig, og har gode
aktiviteter for børn.

Fra : BasseFinn

Dato : 18-05-03 21:36

Vi har også tænkt os at prøve ideal til sommer :
http://www.lagodigarda.ru/campingideal/

mvh Finn

Fra : drm

Dato : 25-05-03 15:54

Camping Ideal er ok - jeg må dog sige, at pladsen nok ikke helt lever op til
billederne på nedenstående link...

Vi har været på Ideal de sidste 4 år men har dog besluttet, at vi i år skal
prøve noget andet. Gennem disse 4 år har vi kunne mærke, hvordan hollænderne
efterhånden overtager pladsen. Så vidt jeg er orienteret, er det hollændere,
der ejer pladsen - i hvert fald bliver hollænderne højt prioriteret, og de
opfører sig som "herrefolk - de SKAL være der, vi MÅ være der.

Hilsen
Dorthe

Fra : Thore Sorensen

Dato : 19-05-03 11:16

On Sun, 18 May 2003 14:15:41 +0200, "Robinson" <jvinterhoj@tdcadsl.dk>
wrote:

>"Morten Gervil" <gervil@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Prøv Camping Ideal ved Lazise. Den er rimelig billig, og har gode
>aktiviteter for børn.

....eller prøv Piani di Clodia lige ved siden af...:)

http://www.pianidiclodia.it/splash.html

HP på bl.a. dansk

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952 - DK2700 Brønshøj
Croma 2.0ie 1993 - Pluto 1.2 1996 - Adria 502LH 1996

(fjern Z'erne hvis du mailer direkte)