ATi All-in-Wonder Radeon TV-In/Out/TVT
Fra : Jens

Dato : 18-05-03 12:53

Jeg kan ikke få tekst-TV til at virke på mit "ATi All-in-Wonder Radeon
TV-In/Out/TVT " kort.

Er der nogen der har fået det til at virke?

Mvh

Jens

PS: Svar gerne CC til min email, tak.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 18-05-03 19:50

Jens skrev:
> Jeg kan ikke få tekst-TV til at virke på mit "ATi All-in-Wonder Radeon
> TV-In/Out/TVT " kort.
>
> Er der nogen der har fået det til at virke?

Ja. Jeg har fået tekst-tv til at virke på mit Radeon 9000 Pro AIW.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Jens

Dato : 20-05-03 21:25

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@mailme.dk> wrote in message

> Ja. Jeg har fået tekst-tv til at virke på mit Radeon 9000 Pro AIW.
>
> mvh
> Jeppe Seidelin Dam

....men det er jo ikke et All-In-Wonder low cost kort!

Fra : Jens Mikkelsen

Dato : 19-05-03 20:52

Mit AIW 9700Pro virkede indtil jeg i forgårs opgraderede til de nye drivere
3.4 og ATI Multimediecenter 8.5 (men et noget oldnordisk tekst-tv).

Har du forøvrigt nogen erfaringer med hvad det er mest optimalt at vælge for
indstilling af videooptagelse/lyd (AVI, ATI, MPEG - lydindstilling m.v. ) da
jeg døjer lidt med støj og flimren i ca. den øverste 1/9 af skærmbilledet
såfremt jeg anvender indstillinger anbefalet i ATIs multimediecenter ved
optagelse fra TV-tuneren.

Jens M.