Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anbefaling af Smart Media adapter
Fra : elvis

Dato : 18-05-03 12:01

Hej

Jeg kunne godt bruge jeres erfaring i af hvad jeg skal købe af adapter.

Det drejer sig om en PCMCIA adapter til bærbare, der skal kunne læse Smart
Media kort.
Hvis den kan læse andre kort, er det jo bare en bonus.

Har købt en Transcend Smart Media adapter,men den gik i stykker efter en
enkelt tilslutning (computeren kan ikke finde adapteren mere, og med kort i,
vil den installere sig selv som 'SE ad' ?)

Hvilken adapter vil i foreslå ? Gerne udland.

mvh elvis

Fra : max

Dato : 18-05-03 16:08

> [...]
> vil den installere sig selv som 'SE ad' ?)
>
> Hvilken adapter vil i foreslå ? Gerne udland.

Det lyder da helt hul i hovedet, du får da vel bare en ny..
Hvilket styresystem bruger du, har du læst installations
vejledningen.. Jeg ville købe den billigste adapter der
erpå markedet, det samme gør jeg med pci kort, og
jeg har aldrig haft problemer, net, firewire, usb etc..
Det er som regel p&p, men ellers find den nyeste driver
på deres hjemmeside.. Er det en gammel bærbar er der
nogen andre ting du skal være opmærksom på..
-max-

Fra : elvis

Dato : 18-05-03 16:29

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> på deres hjemmeside.. Er det en gammel bærbar er der
> nogen andre ting du skal være opmærksom på..

Hej og tak for svar (jeg har nu ikke hul i hovedet

Selv om garantien dækker, vil jeg stadig vælge at købe en anden pga jeg
gerne vil kunne tage SM kortet ud af kortlæseren uden at skulle have
kortlæseren med ud også.
Har kigget lidt på Sandisk's adapter som ser ud til at kunne bruges.
Den kan i øvrigt findes på www.computerstore.dk

mvh elvis