Wipe standard info hvor??
Fra : jonathan

Dato : 18-05-03 05:19

Hej, hvor er det lige man kan finde noget info om de forskellige standarder
med hensyn til wipe, om hvor mange gange man skal overskrive, jeg har prøvet
hos www.nist.gov , men det kan ikke rigtig noget brugbart.
--
vh
Jonathan

Fra : Lars Møller

Dato : 18-05-03 12:10

jonathan wrote:
> Hej, hvor er det lige man kan finde noget info om de forskellige standarder
> med hensyn til wipe, om hvor mange gange man skal overskrive, jeg har prøvet
> hos www.nist.gov , men det kan ikke rigtig noget brugbart.

Prøv med DoD 5200 28 eller søg på: seven pass extended character
rotation wiping

Mvh

Lars P. Møller

Fra : jonathan

Dato : 18-05-03 18:54

> Prøv med DoD 5200 28 eller søg på: seven pass extended character
> rotation wiping
>
> Mvh
>
> Lars P. Møller
Mange tak, jeg fandt det jeg skulle bruge.

Fra : Lars Møller

Dato : 19-05-03 21:37

jonathan wrote:

> Mange tak, jeg fandt det jeg skulle bruge.

Det kan faktisk blive en smule mere præcist. Prøv : DOD 5220.22-M

Mvh

Lars P. Møller