QX eller ?
Fra : Morten Lind

Dato : 17-05-03 21:59

God aften....

Er der forskel på Passport og QuarkXpress?

M.
--
[2730]...når ræven er ude, er det ikke regnvejr...

Fra : Steen Villumsen

Dato : 17-05-03 21:14

Morten Lind <mortenlind@mail.tele.dk> wrote:

> God aften....
>
> Er der forskel på Passport og QuarkXpress?

I Passport-udgaven af QuarkXPress er det muligt at indstille programmet
til forskellige sprog (både menuer og dokumenthåndtering).
Jeg mener at de nyeste udgaver af Quark, kun findes i Passport-udgaven.

--
Venligst,
Steen Villumsen

Fra : Morten Lind

Dato : 18-05-03 06:25

Steen Villumsen <i_h@te_spa.mm> wrote:

> I Passport-udgaven af QuarkXPress er det muligt at indstille programmet
> til forskellige sprog (både menuer og dokumenthåndtering).
> Jeg mener at de nyeste udgaver af Quark, kun findes i Passport-udgaven.

Tak
M.
--
[2730]..Hvorfor er der kun ét monopoltilsyn..? (forældet paradoks)