gratisunlock???
Fra : Sabine

Dato : 12-05-03 17:49

Jeg har hørt nogle dårlig erfaringen med unlock på gratisunlock. Hvad kan
der ske ved det? De siger, at hvis unlock nummeret ikke virker, så skal der
et datakabel til, hvad betyder dette?

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 12-05-03 18:12

"Sabine" <jesperogsabine@stofanet.dk> wrote in message
> Jeg har hørt nogle dårlig erfaringen med unlock på gratisunlock. Hvad kan
> der ske ved det? De siger, at hvis unlock nummeret ikke virker, så skal
> [...]

Hej Sabine,

telefonen har indbygget en tæller, der gør, at den låser sig permanent fast
til det netværk, som den er købt med, hvis du taster en kode forkert for
mange gange. Sker dette kan telefonen ikke længere åbnes med kode - heller
ikke selvom du får koden af teleselskabet.
Telefonen kan dog stadigvæk unlockes med det sædvanlige unlock udstyr.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde

Fra : Sabine

Dato : 13-05-03 07:31

Ok, så der sker altså ikke noget ved at prøve.

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b9okl4$re8$1@sunsite.dk...