Er min telefon låst fast til sonofons net?
Fra : jec

Dato : 09-05-03 16:03

Hej
Jeg har lige købt en Sony Ericsson t300, hvor der udenfor butikken stod at
den var låst fast til sonofons net i et halvt år, men telefonen virker
overraskene med mit gamle telmore simkort. Men hvis jeg ringer et nummer
skriver telefonen, forbinder, viderstiller, forbinder. Betyder det at jeg
stadigvæk ringer over sonofons net og til deres takster (+telsmores)? Og
hvis jeg gør, kan det fjernes som med et simlock?

Hvis jeg bruger sonofon sim kortet i telefonen skriver den kun forbinder.

hilsen
Jesper

Fra : Janus Olsen

Dato : 09-05-03 16:20

jec wrote:
> [...]
> jeg ringer et nummer skriver telefonen, forbinder, viderstiller,
> forbinder. Betyder det at jeg stadigvæk ringer over sonofons net og

Nej

Og hvis jeg gør, kan det fjernes som
> med et simlock?

Den er ikke sim-locked

> Hvis jeg bruger sonofon sim kortet i telefonen skriver den kun
> forbinder.

Det har noget at gøre med indstillingerne på dit simkort, jeg mener det har
noget med telefonsvarerens indstillinger at gøre når den skriver
viderestiller når du ringer op.

MVH Janus Olsen

Fra : jec

Dato : 09-05-03 16:47

takker for det hurtige svar. Troede lige det var en ny ubrydelig lås de
havde fundet på.