Debitel netværkskode?
Fra : Allan Knudsen

Dato : 08-05-03 14:22

Hej NG.

Er der nogen der ved hvad debitels netværkskode er??

Jeg har søgt lidt, men kun blevet mere forviret. Der er nogle der siger det
er TDC's kode og andre siger det er Sonofon's. Og andre igen at det er 238-
11.

Nu er jeg forviret.

Mvh Allan

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-05-03 15:09

Allan Knudsen wrote:
> Er der nogen der ved hvad debitels netværkskode er?

De har vist ikke nogen:
http://www.kandu.dk/dk/news/265514/groupid/30109
(fundet via google.com)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 09-05-03 19:12

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in
message news:3eba6558$0$48912$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> De har vist ikke nogen:

De låser til 238-00 plus et par andre tricks

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde

Fra : Søren Larsen

Dato : 09-05-03 21:31

> De låser til 238-00 plus et par andre tricks

Det lyder meget interesant...! Hvor har du det fra...? ;)
Jeg har ikke kunne gennemskue hvordan de har gjort, men har haft enkelte jeg
kunne åbne med kode, resten måtte tages med kabel...!!! Typisk har jeg brugt
238-01 (teledanmark) som operatør.

Mvh.

Søren Larsen
www.SYLCON.dk - Unlock, raperation og reservedele til din mobiltelefon.
-----Motorola og Nokia unlockes via. IMEI nr.-----

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 10-05-03 14:00

"Søren Larsen" <s_y_larsen@hotmail.com> wrote in message

> Det lyder meget interesant...! Hvor har du det fra...? ;)

Min calculator clip.

> Jeg har ikke kunne gennemskue hvordan de har gjort, men har haft enkelte
jeg
> kunne åbne med kode, resten måtte tages med kabel...!!!

Jeg har heller ikke fundet ud af alle deres tricks endnu,
men jeg arbejder på sagen. Jeg mangler dog en pc basseret calculator dongle.

> Typisk har jeg brugt
> 238-01 (teledanmark) som operatør.

Hehe, nu overrasker du mig Søren. Jeg kan huske, at du var den første, der
mente du kunne åbne disse telefoner