Q: Nyt om TeleImport.dk ??
Fra : Trine K. Petersen

Dato : 14-05-03 20:50

Nogen der har fået deres girokort -eller evt. deres bestilte mobiltelefoner
nu er efter cvr nummeret endelig er oplyst på hjemmesiden?

Jeg ved godt der har været mange spørgsmål om dette firma her inde allerede,
men de er ligesom gået døde, der er ingen aktivitet der mere...

Fra : Anders Hougaard

Dato : 14-05-03 20:57

Trine K. Petersen skrev :

> Nogen der har fået deres girokort -eller evt. deres bestilte
mobiltelefoner
> nu er efter cvr nummeret endelig er oplyst på hjemmesiden?

De har dog ikke fået styr på stavningen endnu. CVR-nummeret er registreret
til

Parelell Teleimport V/Martin H.Andersen
Holmbladsgade 102
2300 København S

Mvh

Anders

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 14-05-03 21:07

Orv ja, det har du ret i. Ikke så flot, manden må være ordblind

Fra : KGB

Dato : 14-05-03 21:06

"Trine K. Petersen" <misskat@FJERNtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har fået deres girokort -eller evt. deres bestilte
mobiltelefoner
> nu er efter cvr nummeret endelig er oplyst på hjemmesiden?

Tja, jeg har kontaktet frmaet idet jeg gerne vil deltage i konkurrencen om
"rejser til europa". Jeg gjorde også opmærksom på, at konkurrencer ikke må
være købsbetingede i DK ! Men jeg har ikke hørt noget fra dem, og det er
noget tid siden nu.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 14-05-03 21:10

Tjaaah, jeg har da også skrevet nogle mails til dem for over en måneds tid
siden, og de er heller ikke besvaret. Så de må godt nok få mange mails,
siden der ikke kan svares på dem.

Fra : KGB

Dato : 14-05-03 21:32

> Tjaaah, jeg har da også skrevet nogle mails til dem for over en måneds tid
> siden, og de er heller ikke besvaret. Så de må godt nok få mange mails,
> siden der ikke kan svares på dem.

Ja, med et "kundekartotek på over 5000", så er det jo klart.

Men nu skal vi passe på vi ikke blot fortsætter i samme kedlige spor som
allerede var blevet uddebateret.
Kan vi ikke blot konkludere: Intet nyt under solen, lad den ligge.
--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 14-05-03 21:35

Jeps klart!

Men jeg tænkte bare, at det kunne ske, at der var nyt ang. girokortene. Og
den første sending billige mobiler var på trapperne til dem der har bestilt.

Lad os høre fra jer der ude, hvis i har modtaget girokortet eller mobilen!!

Fra : KGB

Dato : 14-05-03 21:56

> [...]
bestilt.

> Lad os høre fra jer der ude, hvis i har modtaget girokortet eller

Der er sku ikke nogen der har bestilt noget ! Så lad den nu bare ligge !
EOD

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 14-05-03 22:06

> Der er sku ikke nogen der har bestilt noget ! Så lad den nu bare ligge !
> EOD

Vel er der så, der er bunker af folk der har bestilt girokort (incl. mig
selv). Bare for at se, om man virkelig får et girokort. Og det har jeg ikke
fået, det er over 14 dg. siden. Har ikke i sinde at betale det, men blot at
se, om der overhovedet kommer et girokort.

Sååååh!

Fra : Oros

Dato : 14-05-03 23:32

> [...]
at
> se, om der overhovedet kommer et girokort.

Kan folk ikke please skelne iml. at have "rekvireret" et girokort og
"bestilt" en telefon - altså BETALT!!!
Kig i øvrigt på www.mobildebat.dk vedrørende teleimport, der har været et
par indlæg på daglig base, dog ikke noget revolutionerende nyt, men måske
bare et par nye teorier man kan gruble lidt over hvis man ikke har gjort sig
samme tanker allerede! ;)

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Min hotmail er "orosaraba"