3310 handfree
Fra : post@laulauritzen.fj~

Dato : 14-05-03 12:53

Kender nogen til problemt med at hvis man ikke bruger en original nokia
handfree, så virker telefonen ikke mere. Man kan intet hører andet end i
den handfree også når den er taget ud ?

Fra : Helmut Lotti

Dato : 14-05-03 13:13

<post@laulauritzen.fjerndette.com> skrev i en meddelelse
> Kender nogen til problemt med at hvis man ikke bruger en original nokia
> handfree, så virker telefonen ikke mere. Man kan intet hører andet end i
> den handfree også når den er taget ud ?

Problemet er sikkert, at den kontakt der sidder oppe i stikket til
handsfree, har sat sig fast.
Prøv at sætte stikket i og tag det ud igen et par gange, eller prøv med en
lille nål at lirke lidt til kontakten oppe i stikket!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-05-03 13:35

"Helmut Lotti" <HelmutL@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> Prøv at sætte stikket i og tag det ud igen et par gange, eller prøv med en
> lille nål at lirke lidt til kontakten oppe i stikket!

Er det det lille (mindste hul) i bunden af telefonen ?

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : Helmut Lotti

Dato : 14-05-03 13:48

> Er det det lille (mindste hul) i bunden af telefonen ?

Hej Christian!

Nej! Som jeg har skrevet, så er det i det hul du sætter stikket til
hansdfree i!
Hvis jeg ikke husker meget galt så må det være det midterste hul!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-05-03 14:03

> [...]
> hansdfree i!
> Hvis jeg ikke husker meget galt så må det være det midterste hul!

OK

Ved du hvad det lille (mindste) hul er til ? Er det mikrofonen ?

Fra : Helmut Lotti

Dato : 14-05-03 14:11

> Ved du hvad det lille (mindste) hul er til ? Er det mikrofonen ?

Jeg er ikke sikker!
Jeg tror det er mikrofonen, men der sidder også noget på siden af telefonen
som også kunne være mikrofon!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Lau

Dato : 19-05-03 10:35

> [...]
> Prøv at sætte stikket i og tag det ud igen et par gange, eller prøv med en
> lille nål at lirke lidt til kontakten oppe i stikket!

Prøvede en en "udrettet" clips. DET VIRKEDE. Tak skal du ha'.
Lau

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-05-03 13:34

<post@laulauritzen.fjerndette.com> wrote in message
> Kender nogen til problemt med at hvis man ikke bruger en original nokia
> handfree, så virker telefonen ikke mere. Man kan intet hører andet end i
> den handfree også når den er taget ud ?

Jeg købte en handsfree i Aldi for et par måneder siden. Den virker fint og
helt efter hensigten.