Hvad er nu det for noget?
Fra : Max

Dato : 14-05-03 09:58

Igår aftes fik jeg en besked fra 1231, det skulle vidst være en joke, men
jeg har aldrig bestilt sådan en tingest, og selv ikke på den telefon/nummer,
for jeg købte den lige i forgårs...

der stod noget med afm. 4kr. i slutningen af beskeden...?

Kan det være en fup en for at få folk til at skrive til 1231?

jeg kan desværre ikke skrive beskeden da min fon er løbet tød for strøm...

/Max

Fra : Max

Dato : 15-05-03 08:45

> [...]
>
> der stod noget med afm. 4kr. i slutningen af beskeden...?
>
> Kan det være en fup en for at få folk til at skrive til 1231?

En god slutning, igår modtog jeg endnu en besked fra 1231, nu kunne det være
nok så jeg ringede til Orange, og sagde at jeg havde modtaget disse besked
på min ny åbnede fon, og den flinke dame sagde at det kunne hun da ikke
forstå, men at hun ville sætte pengene på min konto igen og spære for denne
service...

det kalder jeg god service...

Godt gået Orange...

/Max