Billigt orginalt Nokia tilbehør
Fra : Thomas

Dato : 13-05-03 19:33

Hvor finder jeg billigt orginalt Nokia tilbehør?

Altså ladere, batterier, headset, fronte, holdere mv.

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 13-05-03 19:49

"Thomas" <thg@klog.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor finder jeg billigt orginalt Nokia tilbehør?
>
> Altså ladere, batterier, headset, fronte, holdere mv.

Prøv www.cellshoppen.dk

Der findes mange forskellige originale/uorginale ting.

mvh Søren (9000)

Fra : JMo.

Dato : 13-05-03 21:47

"Thomas" <thg@klog.dk> wrote in

> Hvor finder jeg billigt orginalt Nokia tilbehør?
>
> Altså ladere, batterier, headset, fronte, holdere mv.

www.shopmore.dk har som regel nogle rimelige priser.

Ellers kørte FONA noget kampagne på udvalgt tilbehør for nogle uger siden.
Måske din lokale afdeling stadig har noget tilbage.

Fra : gooby

Dato : 24-08-03 10:46

Du kan få billigt orginalt tilbehør på www.shop.gooby.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 24-08-03 14:15

ligesom mange andre steder
www.modify
www.cellshoppen.dk
www.funlock.dk
www.dintelefon.dk
www.djubi.dk
osv......

--
Med venlig hilsen/Best Regards

Mikkel Trabjerg - www.modify.dk
Nokia reservedele, unlock, reperationer og tilbehør
Husk at kan betale med kreditkort