Msn messenger
Fra : Thomas

Dato : 13-05-03 13:36

Hey

Jeg står og skal til at købe mig en ny mobiltelefon. Den skal kunne være på
MSN messenger via GRPS. Er en SPV så den eneste mulighed ?? Jeg ved godt at
der snart kommer en SPVx, og vil derfor evt vente på den, men er der andre
telefoner på markedet der kan det i øjeblikket. Jeg tænker på om der findes
MSN messenger software der vil kunne køre på ex nokia 3650, eller den nye
Ericsson t610

Thomas

Fra : Søren Blom

Dato : 13-05-03 21:03

"Thomas" <thomas.autzen@REMOVEmail.dk> skrev

> [...]

findes
> MSN messenger software der vil kunne køre på ex nokia 3650, eller den nye

Jeg har MSN på min SonyEricsson P800, så den kan du også bruge det på, om
end den koster noget mere end de andre modeller du nævner.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Thomas

Dato : 13-05-03 22:00

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message news:3ec14f77$0$83054

> Jeg har MSN på min SonyEricsson P800, så den kan du også bruge det på, om
> end den koster noget mere end de andre modeller du nævner.

Ja i mellemtiden har jeg også fundet ud af at den kan - men telefonen er
dog desværre alt for dyr til min pengepung