Når telefonen ringer
Fra : kim rasmussen

Dato : 09-05-03 07:17

Hej NG
Har nok ikke præsiceret det jeg mente.
Hvilken en af Nokias telefoner ringer højst ,når der er opkald .Det kniber
for mig at høre telefonen, hvis den ligger i min lomme i jakken. Min
nuværende telefon er en 6510 ,ville gerne have en der ringede så Jeg kunne
høre den.

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : Jochke

Dato : 09-05-03 09:31

"kim rasmussen" <raski@dbmail.dk> wrote in message
> Hej NG
> Har nok ikke præsiceret det jeg mente.
> Hvilken en af Nokias telefoner ringer højst ,når der er opkald .

Så skal du nok lade være med at gå efter polyfoniske ringetoner, men de gode
gammeldags skrigende toner. Du kan jo også sætte lydstyrken for ringetonen i
indstillinger.

/Jochke

Fra : Mads Stetter

Dato : 09-05-03 15:13

Jochke wrote:

> Så skal du nok lade være med at gå efter polyfoniske ringetoner, men
> de gode gammeldags skrigende toner. Du kan jo også sætte lydstyrken
> for ringetonen i indstillinger.
>
> /Jochke

Tror det bliver lidt svært at få polyfoniske ringetoner ud af en 6510!

MVH Mads Stetter

Fra : Th Frydensberg

Dato : 09-05-03 11:34

kim rasmussen wrote:

> [...]
> for mig at høre telefonen, hvis den ligger i min lomme i jakken. Min
> nuværende telefon er en 6510 ,ville gerne have en der ringede så Jeg kunne
5210 kan ringe højt ca. 100 db
og måske 5100 .den har jeg dog ikke hørt ringe
men det skal nok være de der håndværkertlf. der ringer højst
mv th

Fra : master!

Dato : 09-05-03 11:48

Du kan evt. også bare sætte en højtaller fra en røgalarm i.. så skal den nok
sige højt!!!

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 09-05-03 13:06

Jeg oplevede med min Nokia 6610, at med tonen der hedder: Do-Mi-So, at jeg
kunne høre den, da den lå inde i køkkenet, og jeg var uden for, ca. 200
meter fra huset (yderdøren stod åben), at jeg kunne høre den, da den
ringede. Ret utrolig lyd.

Hilsen Trine

Fra : Kent

Dato : 10-05-03 10:51

"Trine K. Petersen" <misskat@FJERNtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne høre den, da den lå inde i køkkenet, og jeg var uden for, ca. 200
> meter fra huset (yderdøren stod åben), at jeg kunne høre den, da den

Ja, den kender jeg godt. Meget gennemtrængende!

På min 3510 har jeg også en lyd, der hedder "Ring ring". Skruer
man op på fuld lydstyrke er den også særdeles hørbar!

Vh
Kent

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 10-05-03 23:34

"kim rasmussen" <raski@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Har nok ikke præsiceret det jeg mente.
> Hvilken en af Nokias telefoner ringer højst ,når der er opkald .Det kniber
> for mig at høre telefonen, hvis den ligger i min lomme i jakken.

Har du overvejet at få en telefon med vibrator så?

Selv har jeg en Ericsson R600, og jeg kan tydeligt mærke når den ringer.

Nokia har helt sikkert også telefoner med vibrator hvis du absolut skal have
sådan en.

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 14-05-03 22:15

Thomas Wesley Hinton wrote:

> Har du overvejet at få en telefon med vibrator så?

Han snakker om en Nokia 6510 og mig bekendt er der vibrator i...ellers har jeg bare være utrolig heldig at få en 6510 som ryster så
meget når den ringer at det minder om vibrator! ;)

--
/ Rasmus Broholm Andersen [9900]