toner på mobilen ,der kan høres af dårligt~
Fra : kim rasmussen

Dato : 08-05-03 22:19

Hej NG
Håber dette er det rette sted.
Hvilken en af Nokias mobiler er bedst hørbar for dårligt hørende .

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 09-05-03 06:04

"kim rasmussen" <raski@dbmail.dk> wrote in message
> Hej NG
> Håber dette er det rette sted.
> Hvilken en af Nokias mobiler er bedst hørbar for dårligt hørende .

Jeg vil sige 6210 eller 6310, det er efter min mening og test de helt klart
bedste telefoner lydmæssigt, jeg skiftede til en 6610, den leverede jeg
tilbage, så en 6100, den kom også tilbage.

Lyden i de 2 telefoner er efter min mening, alt for metalisk og dårlig, der
er en verden til forskel fra dem til 62/6310, men de er jo også en del
større.

Mvh
Jacob

Fra : HSK

Dato : 09-05-03 09:24

> [...]
der
> er en verden til forskel fra dem til 62/6310, men de er jo også en del

Du svarer jo ikke på det, der bliver spurgt om!

/HSK

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 09-05-03 17:08

"HSK" <hsknosp@m2840.dk> wrote in message

> Du svarer jo ikke på det, der bliver spurgt om!

Nåååå :) Nu kombinerer jeg først subject med besked, sooooooooory :)

Jeg gik ind i indlæget og læste bare det og ikke subject, derfor antog jeg
at vi snakkede om at bruge telefonen, og ikke høre den når den lå i tasken.

Igen sorry.

Mvh
Jacob