Bluetooth blanding af produkter
Fra : S.M.

Dato : 08-05-03 17:48

Kan en Ericsson T68i og Nokia's HDW-2 køre sammen, eller kan jeg
forvente det gir problemer !

Fra : Jan

Dato : 08-05-03 19:32

Jeg har Ericsson T39 og Nokia HDW-2.
De fungerer fint, selvom jeg ikke har fået talekommandoer til at virke
gennem headsettet.

vh
Jan

Fra : Steffen

Dato : 08-05-03 21:59

Det har jeg også haft problemer med, men prøv at genoptage dine
kommandoer, men læg telefonen et stykke fra dig mens du gør det, så
virker det også med headsættet på.

Fra : Jan

Dato : 09-05-03 16:36

Hej

Det har jeg prøvet nu, men kan stadig ikke få det til at virke.
Lidt underligt, alt andet fungerer fint. Har det noget med det magiske ord
(i T39) at gøre ?

vh
Jan

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 09-05-03 20:47

"Jan" <jsle@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har Ericsson T39 og Nokia HDW-2.
> De fungerer fint, selvom jeg ikke har fået talekommandoer til at virke
> [...]
Nope ! Hvis du har en "aktiveringsknap" på head-settet, skal mobilos reagere
og give en tone i øret på dig. Derefter siger du navnet og tlf gentager
det - hvis den opfatter noget, den kan genkende ! Så skal du sige hvilken
type nummer du vil ringe til; hjem - mobil - arbejde osv. Dette skal du
altså også indspille, før det virker.
I øvrigt virker det helt på samme måde med T68'eren - har begge og kan bruge
mit Jabra BT-200 til begge u/problemer.

En gammel "komputerregel", som i sikkert har hørt før:
Hvis tingene ikke virker som forventen, så læs manualen.
Hvis de stadig ikke virker - så gør som der står !

Desværre er ikke alle manualer skrevet skrevet som om man skulle forstå
dem....

Jesper
----------
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...

Fra : Jan

Dato : 12-05-03 11:58

Efter at have læst manualerne igennem var jeg ikke klogere, men efter at
have eksperimenteret en del med de forskellige indstillinger på telefonen,
fik jeg det til at virke.
På Ericsson T39 skal skal funktionsindstillingen under Bluetooth stå i Til,
det er ikke nok at den står i automatisk, for så vil den ikke du'

vh
Jan