Telmore - hjemmeside
Fra : Oskar Oskarson

Dato : 08-05-03 10:24

Hejsa

Hvad er det lige der sker med Telmore's hjemmeside?
Jeg kan slet ikke komme ind på den, den er totalt død

mvh
Oskar

Fra : Heidi

Dato : 08-05-03 10:31

Oskar Oskarson (slet FDE8E) wrote:
> Hejsa
>
> Hvad er det lige der sker med Telmore's hjemmeside?
> Jeg kan slet ikke komme ind på den, den er totalt død

Ingen problemer her.
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 08-05-03 11:47

> Hvad er det lige der sker med Telmore's hjemmeside?

Aner det ikk'

> Jeg kan slet ikke komme ind på den, den er totalt død

Jeg kan også nemt komme ind: http://www.telmore.dk/
Hmmmm...

Fra : ;o\)

Dato : 08-05-03 17:09

Hejsa

Det skal lige siges at jeg sad på skolen og prøvede at få adgang til
Telmore. Jeg er nu kommet hjem og her kan jeg sagtens få adgang. Det lader
åbenbart til at de har lukket for siden på skolen.

Tak for de "mange" svar
Oskar

"Oskar Oskarson (slet FDE8E)" <oskarson@FDE8Eyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:10523859040.567744733051427@dtext.news.tele.dk...

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 08-05-03 21:14

> [...]
> Telmore. Jeg er nu kommet hjem og her kan jeg sagtens få adgang. Det lader
> åbenbart til at de har lukket for siden på skolen.

Haha, mange var det ikke...nok fordi det kun var hos dig problemet var, på
det tidspunkt. Men godt du selv fik løst problemet. Det er somme tider de
mest underlige sider og services skolerne lukker for.