fejlmeddelelse: text encoding converter ma~
Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 26-03-01 20:20

Jeg har lige installeret Opera + lidt ekstra. Ved genstart fik jeg
meddelelsen: true finder integration did not load, text encoding
converter missing, eller noget i den retning. Hvad er det for en stump
der mangler og hvorledes får jeg installeret den igen?

Hygge

Jakob H K

Fra : Peter Gersmann

Dato : 27-03-01 05:02

In article <1eqwb5k.1bddnsk19dp4hsN%jaggehk@ofir.dk>, jaggehk@ofir.dk
(Jakob Højer Kristensen) wrote:

> [...]
> converter missing, eller noget i den retning. Hvad er det for en stump
> der mangler og hvorledes får jeg installeret den igen?

Det er kernen i ATSUI. Hvis Opera har overskrevet med en ældre udgave,
så kan det være problemet. Prøv at geninstallere Stuffit Deluxe.

//Peter

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 27-03-01 16:54

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@mail.tele.dk> wrote:

> Det er kernen i ATSUI. Hvis Opera har overskrevet med en ældre udgave,
> så kan det være problemet. Prøv at geninstallere Stuffit Deluxe.
Fint, tak for det hurtige svar

MVH

Jakob H K