SE T300 eller SE T310
Fra : Nick

Dato : 05-05-03 22:18

Hvilken ville I vælge?

/Nick

Fra : Dennis Nimand

Dato : 05-05-03 23:30

> Hvilken ville I vælge?

Har lige fået T310 og jeg er indtil videre fuldt ud tilfreds og så vidt jeg
ved, kan den akkurat det samme som t300 som i mine øjne er lidt mere
"klodset" at se på/holde.

/nimand

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-05-03 06:39

Dennis Nimand skrev Tirsdag den 6. maj 2003 00:30 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Har lige fået T310 og jeg er indtil videre fuldt ud tilfreds og så
> vidt jeg ved, kan den akkurat det samme som t300 som i mine øjne er
> lidt mere "klodset" at se på/holde.

Nej, T300 har voicememo, det har T310 ikke.
http://www.esato.com/phones/index.php?phone=43&cp=75

Ivar Madsen

Fra : FatPete

Dato : 06-05-03 09:17

> Nej, T300 har voicememo, det har T310 ikke.
> http://www.esato.com/phones/index.php?phone=43&cp=75

T310 HAR voicememo...

-Peter-

Fra : Jacob Andersen

Dato : 06-05-03 01:11

"Nick" <news@SLETMIGskuden.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken ville I vælge?
>
> /Nick

De er i det store hele den samme telefon, så vælg den du synes er pænest.
For mig var det T310, og det var også den jeg kunne finde billigst.

/Jacob

Fra : Nick

Dato : 06-05-03 05:47

"Jacob Andersen" <jacob@ond.tv2.dk> skrev i en meddelelse
> De er i det store hele den samme telefon, så vælg den du synes er pænest.
> For mig var det T310, og det var også den jeg kunne finde billigst.

Hvor har du fundet den billigst (når man medregner 6 mdr abb.-udgift)?

Så vidt jeg kan se er der lidt forskel på ringetone-lydstyrken (310 er
højere) og derer WAP 2.0 i 310 mod 1.2. i 300.
- Kan I andre se flere forskelle? Jeg ved godt at det er forskellige spil,
men dety er jeg ligeglad med.

Nu er der kommet nye spil til 310 man kan downloade, tror jeg nok. Kan man
bruge al det software og halløj til 300 som til 310?

/Nick

Fra : Dennis Nimand

Dato : 06-05-03 07:24

> Hvor har du fundet den billigst (når man medregner 6 mdr abb.-udgift)?

Jeg har købt den til 99.- + Telia Xpress abonnement til 120.- pr. måned. En
hamper pris for abonnement, men ok så har jeg gratis SMS i 6 mdr. og da jeg
næsten ikke ringer fra den er det lige godt. Alt i alt: 99.- (telefon) +
65.- (fragt) + 6*120 (abonnement) = 884.- købt hos www.telemobilia.dk
(prisen er dog i mellemtiden steget til 199.- for tlf så det i alt giver
984.-)

/nimand

Fra : Jacob Andersen

Dato : 06-05-03 09:32

> "Jacob Andersen" <jacob@ond.tv2.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvor har du fundet den billigst (når man medregner 6 mdr abb.-udgift)?

Det er ikke medregnet. (ikke fordi jeg ikke overvejede det, bare fordi
prisen nu og her var vigtigere for mig i denne situation.)

/Jacob

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 06-05-03 14:43

"Nick" <news@SLETMIGskuden.dk> skrev i melding
> Hvilken ville I vælge?
>
> /Nick

T310 er jo en oppgradert versjon av T300.

T310 er penere, synes jeg i allfall. Som en annen på NG never, er den heller
ikke dyrere.

Det eneste T300 har, som T310 ikke har, er utskiftbart toppdeksel (altså
oversiden av telefonen).

Kjøpte min T310 i dag, og gleder meg til å ta den i bruk.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : FatPete

Dato : 07-05-03 09:37

> Kjøpte min T310 i dag, og gleder meg til å ta den i bruk.

Tillykke med købet! Du vil ikke fortryde det!... Det har jeg hvert fald
ikke!... Fantastisk telefon! :)

-Peter-

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 07-05-03 21:59

"FatPete" <Fedepede@tdcadsl.dk> skrev i melding

> Tillykke med købet! Du vil ikke fortryde det!... Det har jeg hvert fald
> ikke!... Fantastisk telefon! :)
>
> -Peter-

Det var godt å komme tilbake til Sonyericsson! Av Ericssons telefoner med
fargeskjerm, har jeg hatt en T68i og en T300, så jeg er jo vant med menyene
og skjermen.

Installerte et program for vedlikehold av telefonbok m.m. (Handset Manager),
samt Sonyericssons eget Image Editor. Bruker IR-port. Måtte stille inn
overføringshastigheten på lav hastighet, men det visste jeg fra før. Og alt
var som før, ting virket med en gang! Vips hadde jeg lastet opp bilder fra
PCen, vips hadde jeg hentet fargetemaer fra www.esato.com. via wap.

Wap er herlig på T310. Det går hurtig, og med volumknappen på venstre side
kan man scrolle én side om gangen. Jeg har en Nokia 5100, som jeg er meget
godt fornøyd med, men all wap kommer til å skje fra T310.

Fargetemaene på Nokia er primitive i forhold til Sonyericsson. På SE kan man
bl. a. endre farge både i skrift, outline, bakgrunner, og dertil legge til
bilder. Dette kan gjøres via internett, eller man kan laste ned et eget
program (har glemt ut hva det heter). På Nokia kan man kun velge blant noen
få farger, som vises på antenne- og batteriindikatoren, samt menyvalgene i
menyene + litt til.

Det skal bli fint å få e-mailklient igjen.

Det skal bli fint å få talememo igjen.

Så nå har jeg to meget bra telefoner, N 5100 og T310, som jeg nok skal få
mye glede av fremover.

Mvh

Thorolv Valentinsen