Sikkerhedskode til Nokia 3310
Fra : Kim

Dato : 05-05-03 17:47

Jeg har en Nokia 3310 som er åbnet, har altid kørt med Telmore på den
Nu er der så en der købt telefonen og sætter taletidskort fra tele Danmark i
den
Så står der at man skal indtaste sikkerhedskode
Hvad kan der være galt

Hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-03 18:18

"Kim" skrev i en meddelelse
> [...]
> den
> Så står der at man skal indtaste sikkerhedskode

Der er ikke noget galt... sikkerhedskoden skal bare tastes ind og så kan du
sætte tdc kortet i !
Kig i din manual efter sikkerhedskoden ! ( denne funktion kan slås fra , når
du først er inde )

--
MVH.

Anders Skalsted

http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Kim

Dato : 05-05-03 18:32

Hej igen

Tak for svaret
Jeg har bare ikke manualen mere, kan det ikke passe at der 12345
Hvis man ikke har ændret på den

Hilsen Kim

Fra : Janus Olsen

Dato : 05-05-03 18:28

Kim wrote:
> [...]
> Danmark i den
> Så står der at man skal indtaste sikkerhedskode

Hej Kim
Som standard er sikkerhedskoden 12345, hvis du ikke har ændret den på et
tidspunkt. Hvis du ikke kan huske den skal du nok alliere dig med en
unlocker der kan læse koden ud for dig. Den slåes fra i
sikkerhedsindstillinger.
MVH Janus Olsen

Fra : Kim

Dato : 05-05-03 18:37