6210 hmm
Fra : jess

Dato : 29-04-03 21:00

min 6210 mister siginalet jævnligt. specialt hvis jeg skal tale i den. det
går fint de første 2-5 sek.
men så bliver der dødt i røret. så går der lige et øjeblik så kan jeg ringe
op igen. og så sker det
samme igen. er der nogen der kan hjælpe mig. hvis den kan laves ?

Mvh.

Jess

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 29-04-03 21:17

"jess" <reinbach@nyka.dk> wrote in message
> [...]
ringe
> op igen. og så sker det
> samme igen. er der nogen der kan hjælpe mig. hvis den kan laves ?

Jeg oplevede det samme med min.

Den blev først firmware opdateret 2 gange, og derefter ombyttet hos EMTS.

Mvh.

Kim

Fra : jess

Dato : 29-04-03 21:21

hej kim

jeg har ikke garanti på min. det er 3 år siden at jeg købte den. hvad kan
jeg gøre ?

mvh.

Jess

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-03 18:19

> hej kim
>
> jeg har ikke garanti på min. det er 3 år siden at jeg købte den. hvad kan
> jeg gøre ?

Købe en ny, eller få sat en ny antenne i dyret. Da det helt sikkert er en
løs forbindelse til antennen... Jeg har selv fået skiftet antenne til
6210´eren da den var inden for garantien.. Da lortet ikke ville fange
signal.