Læse email på mobil?
Fra : Nakel Andersen

Dato : 29-04-03 19:24

Hej!
Kan man læse en fuld email på sin mobil, hvis man har TDC og Sonofon.
Hvordan gør man det?

På forhånd tak!

Michael

Fra : Fischer

Dato : 30-04-03 05:08

> Kan man læse en fuld email på sin mobil, hvis man har TDC
> og Sonofon.
> Hvordan gør man det?

Hvad er internet-abonnementet?
Hvilken mobiltelefon drejer det sig om?

*Fischer

Fra : Nakel Andersen

Dato : 30-04-03 19:05

En Nokia 3650 og TDC MobilBonus og Variant fra Sonofon!

Fra : Fischer

Dato : 01-05-03 05:29

> En Nokia 3650 og TDC MobilBonus og Variant fra Sonofon!

Til dit Variant-abonnement kan du få internet-adgang hos Sonofon. Så kan du
lave en internet opkobling (CSD) på telefonen og dermed få adgang til din
POP3 E-mail konto.

Det er ikke nødvendigvis nogen let øvelse.
Og da jeg ikke har adgang til en 3650, kan jeg ikke lave nogen færdig
brugsanvisning.

*Fischer