Billigste abb. pr måned?
Fra : Lars Dahl

Dato : 29-04-03 17:15

Hej NG!

Hvad er det billigste abb. når man kigger på den månedlige afgift?

Altså hvilket kan bedst betale sig at oprette og have liggende i ½ år?

Mvh Lars Dahl

Fra : Janus Olsen

Dato : 29-04-03 17:24

Lars Dahl wrote:
> Hej NG!
>
> Hvad er det billigste abb. når man kigger på den månedlige afgift?
>
> Altså hvilket kan bedst betale sig at oprette og have liggende i ½ år?
>
> Mvh Lars Dahl

Sonofon variant ligger på 25,- men de er begyndt på noget billigzone man
skal have oveni, men det kan vist opsiges med det samme.
MVH Janus Olsen

Fra : Lars Dahl

Dato : 29-04-03 17:25

Hmm, det kunne være man lige skulle kigge lidt på det...

tak for det! ;) ¨

Andre forslag modtages gerne?

-Lars

Fra : John H.

Dato : 29-04-03 17:33

On Tue, 29 Apr 2003 18:25:17 +0200, "Lars Dahl"
<FjErNsPaM(maas@sproejtemaas.dk)> wrote:

>Hmm, det kunne være man lige skulle kigge lidt på det...

> [...]
Telmore ha jo ikke noget abb., men kræver et forbrug på min. kr. 50
over tre måneder.

Fra : Janus Olsen

Dato : 29-04-03 17:38

John H. wrote:

> Telmore ha jo ikke noget abb., men kræver et forbrug på min. kr. 50
> over tre måneder.

Jeg tror, uden at kende hans hensigter, at det ikke har interesse, da jeg
tror det er for at købe en billig mobil med abb og få den låst op. Og da
telmore endnu ikke sælger mobiler ville det ikke være hensigtsmæssigt
MVH Janus Olsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-04-03 18:01

Janus Olsen skrev:

>Og da
>telmore endnu ikke sælger mobiler ville det ikke være hensigtsmæssigt

Telmore har solgt mobiltelefoner længe, dog uden tilskud, og uden man
er bundet til noget selskab.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-05-03 06:17

Lasse Hedegaard skrev Tirsdag den 29. april 2003 19:01 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Telmore har solgt mobiltelefoner længe, dog uden tilskud, og uden man
> er bundet til noget selskab.

Jeg kunne heller ikke forstå hvad de ellers skulle med de telefoner jeg
jævnligt levere til dem,,,

Ivar Madsen

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 29-04-03 17:43

> Altså hvilket kan bedst betale sig at oprette og have liggende i ½ år?

Så er der også TDC's MobilBonus til 30 kr. pr md. uden amn skal have noget
ekstra

Fra : Vega

Dato : 29-04-03 17:44

Hej Lars.

Hvilken mobil er det du gerne vil have til at ligge i det ½ år?

Mvh. Vega.

Fra : Lars Dahl

Dato : 29-04-03 18:02

Skal bare have noget nyt, billigt...

Fra : ss

Dato : 30-04-03 08:17

"Lars Dahl" <FjErNsPaM(maas@sproejtemaas.dk)> wrote in message
> Skal bare have noget nyt, billigt...
>

> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

køb da bare en billige og få låst den op(ca. 100kr.) og betal f.eks.
sonofon´s abb. på kr. 25 pr.måned.
Billig zone koster kr. 20 pr. måned og kan opsiges efter 3 mdr.

Fra : KsNa

Dato : 30-04-03 19:07

"Lars Dahl" <FjErNsPaM(maas@sproejtemaas.dk)> skrev i en meddelelse
> Skal bare have noget nyt, billigt...

Hvis det er som "nødtelefon", TDC mobiltid, 50kr. gyldig i et år. Desværre
er minuttaksten høj - mener det er 5kr. pr min, men til nødtelefon er det jo
ikke så afgørende.

Mvh.
Kim