sms, oversigt..
Fra : Dan Lauridsen

Dato : 25-04-03 22:36

jeg har hørt at der findes en måde man kan tjekke hvilke nummer man har
sms/ringet til 1-2 mdr. tilbage i tiden.

en side på nettet som kan tjekke ud og indadgående sms/samtaler på ens
mobil.

er der nogen som ved noget eller har hørt om det.....????

Fra : Niels T

Dato : 25-04-03 23:25

"Dan Lauridsen" <dandan@esenet.dk> wrote in message news:3ea9a89c$0$24703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> mobil.
>
> er der nogen som ved noget eller har hørt om det.....????

hmm, det må være _ret_ afhængig af ens teleudbyder
- med mindre Big Brother's watching eller Echelon har gang i noget stort

Mvh,
Niels (har selv sonofon, hvor man kan gøre det på www.sonofon.dk (faktura))

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 26-04-03 10:16

"Dan Lauridsen" skrev i en meddelelse
> [...]
> mobil.
>
> er der nogen som ved noget eller har hørt om det.....????

Tja? Som Niels også skriver så afhænger det jo af hvem du har som
udbyder.... Med Telmore kan man også alt det du nævner! Det er blot at logge
sig ind på sin personlige side, så kan man rode rundt i hvem og hvornår man
har ringet/sendt sms...

Hygge...
Daniel

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-04-03 10:30

Dan Lauridsen skrev bl.a.:
> [...]
>
> en side på nettet som kan tjekke ud og indadgående
> sms/samtaler på ens mobil.
>
> er der nogen som ved noget eller har hørt om det.....????

www.smarttalk.dk kan det hvis du er kunde hos dem.

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 26-04-03 10:50

Lars Raaby wrote:

> www.smarttalk.dk kan det hvis du er kunde hos dem.

Og med en smule sund fornuft, så er man _ikke_ det

Sorry, kunne ikke lade være!

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 26-04-03 13:08

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> wrote in message

> Og med en smule sund fornuft, så er man _ikke_ det
>
> Sorry, kunne ikke lade være!

Haha! LOL
Lige mine ord - tænkte nøjagtigt det samme da jeg læste "reklamen" for
"stupid-talk"

(Sorry, kunne heller ikke lade være)

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Lars Christensen

Dato : 26-04-03 21:18

On Sat, 26 Apr 2003 14:07:53 +0200, "Martin Jorgensen"
<megafedt@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Haha! LOL
>Lige mine ord - tænkte nøjagtigt det samme da jeg læste "reklamen" for

Men er man et hak bedre når man kryber ned på samme niveau

Lars

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 01-05-03 03:55

"Lars Christensen" <lars@rifo-ofir.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 26 Apr 2003 14:07:53 +0200, "Martin Jorgensen"
> <megafedt@hotmail.com> wrote:

> Men er man et hak bedre når man kryber ned på samme niveau

Tjoh man skal jo hyle med de ulve man er i flok med siger et gammelt mundhel
såhh?

Steven

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 01-05-03 03:54

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Og med en smule sund fornuft, så er man _ikke_ det
´
Hørt

> Sorry, kunne ikke lade være!

Heller ikke her LOL