IR på panasonic gd87
Fra : Brian Tingholm

Dato : 24-04-03 18:47

hvad kan jeg overføre til min gd87'er ??
kan den spille midi som ringetoner ?? mp3 ? wav ?
hvordan sender jeg billeder fra telefonen til min bærbar ?
hvordan sletter jeg billeder ?
hvordan knytter jeg billeder til personer i telefonbogen
OG ALLER VIGTIGST:
hvordan hiver jeg numre fra mit gamle sim-kort over på det nye ??

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : Fischer

Dato : 25-04-03 05:58

> OG ALLER VIGTIGST:
> hvordan hiver jeg numre fra mit gamle sim-kort over på det nye ??

Jeg kender overhovedet ikke GD87.
Men en måde at flytte telefonnumre fra et SIM-kort til et andet, er at
benytte en mobiltelefon med indbygget telefonbog / hukommelse.
Man sætter først det gamle kort i og kopierer alle poster fra SIM over i
telefonen. Så sætter man det nye kort i og kopierer alle poster fra
telefonen til SIM.
Hvis din mobil ikke kan dette trick, så kender du måske nogen der har én der
kan. Så kan du evt. låne telefonen til operationen.

Man kan også bruge en ekstern SIM-kort læser (som Chipy).

*Fischer

Fra : Camilla

Dato : 25-04-03 19:28

"Brian Tingholm" <Webmaster@tingholm.com> skrev i en meddelelse
> hvad kan jeg overføre til min gd87'er ??
hvad mener du?
> kan den spille midi som ringetoner ?? mp3 ? wav ?
ikke mp3.

> hvordan sender jeg billeder fra telefonen til min bærbar ?
Data mappe --> Billede --> Se billede --> Vælg Send IrDA
(Den infrarøde skal du jo så naturligvis vende mod din computer's infrarøde
port)

> hvordan sletter jeg billeder ?
Data mappe --> Billede --> Vælg Slet

> hvordan knytter jeg billeder til personer i telefonbogen
Det kan du kun hvis du opretter personen i mobil tlf.bogen ..
prøv at oprette en ny kontakt person, derved får du en lang liste med input
felter - der hvor der er et kamera ikon står der indtastning - klikker du
der åbner datamappen, vælg billede og vælg derefter det billede du ønsker at
tilknytte kontakt personen.

> OG ALLER VIGTIGST:
> hvordan hiver jeg numre fra mit gamle sim-kort over på det nye ??

Øh, har du fået et nyt sim kort eller mener du hvordan du flytter numre fra
din gl. telefon over i gd87?