Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Tango - nyt eksotisk teleselskab
Fra : Peter

Dato : 11-05-03 18:23

Ifølge Computerworld er der endnu et eksotisk teleselskab på vej i
stil med Universal Telecom, dvs. med fakturaer der sendes fra en
atlanterhavsø med tilpas lav momssats. Omtale kan findes på:

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=19038
http://www.alphatelecom.com/aboutalpha/aboutalpha_pressrelease_detail.asp?intContentID=31
http://www.teletango.com - som åbenbart ikke virker endnu.

Gad vide hvor længe der går, før dette moms-smuthul lukkes?
Eller mon alle de andre teleselskaber når at flytte ned i strandkanten
inden da?

Fra : Peter

Dato : 12-05-03 20:59

"Peter" <peter_usenet5@hotmail-fjern.com> skrev i

> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=19038
> http://www.teletango.com

Og så viste det sig bare at være noget pyramide-fifleri.
Ækelt - men hver sin smag.

Fra : claus v

Dato : 12-05-03 21:11

"Peter" <peter_usenet5@hotmail-fjern.com> skrev i en meddelelse
> "Peter" <peter_usenet5@hotmail-fjern.com> skrev i

> Og så viste det sig bare at være noget pyramide-fifleri.
> Ækelt - men hver sin smag.

behøver man at deltage i pyramidedelen

man kan vel bare være kunde priserne lyder intressant

jeg kan ikke gennemskue hvad abnpris er

claus

Fra : Pongo

Dato : 12-05-03 21:18

claus v wrote:

> behøver man at deltage i pyramidedelen
>
> man kan vel bare være kunde priserne lyder intressant
>
> jeg kan ikke gennemskue hvad abnpris er

Der står at der ikke sælges abonnement.
Du skal altså beholde abonnementet hos din nuværende operatør.

/Klaus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-05-03 21:48

"Pongo" <Pongos.email@ddress> wrote in message
> Der står at der ikke sælges abonnement.
> Du skal altså beholde abonnementet hos din nuværende operatør.

Nej, det må være noget automatisk opratørvalg....

Priserne er rigtige gode.. men jeg ville nu hellere have forvalg. Da jeg har
Teletid hos TDC, og derfor har noget forudbetalt tid jeg skal have brugt
først.

Fra : Peter

Dato : 12-05-03 22:00

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i

> Nej, det må være noget automatisk opratørvalg....
> Priserne er rigtige gode.. men jeg ville nu hellere have forvalg.

Timepiece-Servicos De Consultoria LDA (="Universal Telecom")
tilbyder forvalg jvf. punkt 14 på
http://www.uvtc.com/timepiece/denmark/faq/faq.asp?jezik=danish.
Priserne stort set lige så gode som hos Alpha International
Overseas Telecommunication Services Limited (="Tango").

Fra : Peter

Dato : 12-05-03 22:04

> [...]
> Priserne stort set lige så gode som hos Alpha International
> Overseas Telecommunication Services Limited (="Tango").

Husk ved tilmelding til forvalg med "Universal Telecom" at bruge
den særlige formular til forvalg
http://www.uvtc.com/timepiece/denmark/signup/signup.asp?signuptype=prefix
- ellers er de sikkert hurtige til at oprette *fast* forvalg.

Fra : Pongo

Dato : 12-05-03 22:10

Peter wrote:
> [...]
> Priserne stort set lige så gode som hos Alpha International
> Overseas Telecommunication Services Limited (="Tango").

Ja - Tango synes jo at være Tele2's direkte svar på UVTC. Det er sikkert
derfor deres priser er en anelse lavere. Måske er dette starten på en
priskrig.
Hvis kunderne ønsker at spare momsen ved at handle med selskaber der
opererer fra Madeira, så må teleselskaberne jo flytte til Madeira. Når
der er for mange der flytter derned, lukker politikkerne sikkert hullet,
og så flytter de et andet sted hen.
/Klaus

Fra : Pongo

Dato : 12-05-03 21:17

Peter wrote:

> Og så viste det sig bare at være noget pyramide-fifleri.
> Ækelt - men hver sin smag.

Det hedder vel Multi Level Marketing når det holder sig inden for lovens
rammer.
Det er der vist ikke tvivl om at dette gør, om man så kan lide konceptet
eller ej.
Tango-party lyder de festligere end Tuppaware-party

/Klaus