billigste udbyder fastnettelefoni primær i~
Fra : claus v

Dato : 11-05-03 18:12

Hej gruppe

er der nogen der har et forslag til hvilket selskab der er billigst
til fastnettelefoni jeg læste i ekstra bladet at der er et selskab der
hedder tango men kan ikke rigtig finde noget info om dem på nettet

claus

Fra : Peter

Dato : 11-05-03 18:27

"claus v" <NOwinga30SPAM@esenet.dk> skrev i

> [...]
> til fastnettelefoni jeg læste i ekstra bladet at der er et selskab
> der hedder tango men kan ikke rigtig finde noget info om

Det må være det, jeg lige har skrevet om her:

Personligt er jeg mest interesseret i en lav fastnet-til-mobil-takst,
men det er svært at finde. Åbenbart er det billigere at ringe fra
mobil til mobil med fx Telmore.

Fra : Stephan Vestergaard

Dato : 15-05-03 19:33

"Peter" <peter_usenet5@hotmail-fjern.com> wrote in message
> [...]
>
> Personligt er jeg mest interesseret i en lav fastnet-til-mobil-takst,
> men det er svært at finde. Åbenbart er det billigere at ringe fra

Ja ihvertfald om dagen, om aftenen er det dog stadig billigere at ringe fra
fastnettet til mobil

Eller endnu billigere hvis du vælger orange viva, men så er du bundet af at
skulle bruge 5 timer hver
måned på at ringe fra din mobil om aftenen til 45øre/min og ingen opkalds
gebyr...

Fra : gernot

Dato : 09-06-03 16:22

Hej Claus,

Jeg kender ikke selv priserne hos Tango, men de er helt sikekrt
billigere end hos TDC.
Jeg bruger selv PGOne, som ligger ca. 20-25% billigere på fastnet end
TDC - De bruger TDC nettet, så man er sikret optimal kvalitet og
kunderservice i topklasse.
Skriv hvis du vil vide mere

mvh
Tommy

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels L.

Dato : 17-06-03 09:13

> [...]
> Jeg bruger selv PGOne, som ligger ca. 20-25% billigere på fastnet end
> TDC - De bruger TDC nettet, så man er sikret optimal kvalitet og

Hej Tommy...

Jeg har (fast) TDC abonnement, men bruger Telia til mine samtaler. Men er
det tidssvarende?
Er der andre udbydere, som jeg burde kigge på?

Mvh.
Niels

Fra : gernot

Dato : 17-06-03 10:08

"Niels L." skrev d. 17-06-03 09:13 dette indlæg :

> [...]
er
> det tidssvarende?
> Er der andre udbydere, som jeg burde kigge på?

Hej Niels,
Jeg vil helt sikert foreslå dig at flytte dine samtaler til PGOne - de
er billigere end Tele2, TDC & Telia.
Du kan se priser mm. på www.pgone.com - Du skriver bare tilbage hvis jeg
skal hjælpe dig med at blive flyttet.

Dit abb. er der ikke så meget at gøre ved. Sonofon, Tele2 og Telia
ligger med ca. 100-120 pr mdr og TDC på ca. 450 pr kvartal...sååå...

mvh
Tommy

http://www.kandu.dk/

Fra : Th Frydensberg

Dato : 17-06-03 10:47

gernot wrote:

> [...]
> er

> Hej Niels,
> Jeg vil helt sikert foreslå dig at flytte dine samtaler til PGOne - de

nu er det jo ikke lige det billigste ....
leder efter noget der heder nogget med Universel det er lidt billigere .
og så med 48 timers opsigelse !!!!!!!!!!!
mv th

Fra : gernot

Dato : 17-06-03 11:40

Fra : Th Frydensberg

Dato : 17-06-03 10:57

claus v wrote:

> Hej gruppe

tjek også lige http://www.universal-telecom.dk
mv th

Fra : TAG

Dato : 17-06-03 18:31

Hej Th.

Det er rigtigt de er "lidt" billigere end os.
MEN de tilbyder ikke gratis telefoni til ALLE PGOne kunder i Danmark.... Fra
19.30 til 08.00 Mandag til Lørdag samt hele Søndagen og alle helligedage.

Så hvis ens familie og venner også flytter over til PGOne er der altaå
mulighed for at ringe HELT gratis til hinanden.
SMART ikke ??

Mvh.
TAG